Ik woon niet in Nederland.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij gaat ook de volgende verkiezingen weer Denk stemmen?
Italië en Zweden zitten boordevol met migranten, Tsjechië heeft het geluk dat daar weinig migranten heen willen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
hoe hebben Zweden Italië Tsjechië etc het dangedaan? alllemaal beleid veranderd.
Faber was gewoon incompetent, want welk voorstel heeft ze gedaan om het te verbeteren?
Immigratie is nog steeds voor een groot deel arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar die werden als arbeidskrachten binnen gehaald. Een daadwerkelijk verschil.
Los van wat je van de partijen vond: een coalitie van 4 partijen waarvan er maar 1 echt ervaring had was sowieso een enorme uitdaging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alles beter dan het huidige kabinet toch?
Met 3 kansloze partijen zoals NSC, BBB en PVV.
Voer de aanbevelingen van Roemer door en de grootste problemen zijn opgelost.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Immigratie is nog steeds voor een groot deel arbeidskrachten.
Misschien moet je dan wat specifieker zijn
Heb je een foto van je stemformulier nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef Twiitch het volgende:
Ja hallo, heb ik voor niks op ze gestemd. Zit er nog garantie op?
Dat klinkt mij dan wel weer flink wat tinten rood te ver.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een kabinet van SP-PvdD-NCPN lijkt me wel wat.
En dan de VVD niet benoemenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alles beter dan het huidige kabinet toch?
Met 3 kansloze partijen zoals NSC, BBB en PVV.
Met verkozen mensen die nooit op komen dagen: succes.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:05 schreef SuperNeger het volgende:
Nou dat was te verwachten. Ze werden sowieso nog teveel tegengewerkt. Hup snel naar de volgende verkiezingen, en dan PVV waarschijnlijk 40+ zetels en dan hopelijk worden er wel zoden aan de dijk gezet.
De laatste lijkt me ook wel vrij kritisch naar immigratie toe. SP weet ik nooit zo goed hoe die erin staan. PvdD is wel meer van het knuffelen. Iig zijn we neutraal bij eventuele oorlog.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Communistische Partij?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef Twiitch het volgende:
Ja hallo, heb ik voor niks op ze gestemd. Zit er nog garantie op?
Heb ik iets gemist? Wat is NCPN?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ah het 'maar het is maar een klein deel'-argument. 10% loonsverlaging is ook maar een klein deel toch zouden de meeste mensen dat veel vinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Immigratie is nog steeds voor een groot deel arbeidskrachten.
Misschien moet je dan wat specifieker zijn
Als een x procent van de Nederlanders dit wil....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Met verkozen mensen die nooit op komen dagen: succes.
Olv Lilian Marijnissen gingen ze ineens een anti migratie koers varen, maar die was ook vrij snel daarna pleitequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De laatste lijkt me ook wel vrij kritisch naar immigratie toe. SP weet ik nooit zo goed hoe die erin staan. PvdD is wel meer van het knuffelen. Iig zijn we neutraal bij eventuele oorlog.
U serious bro?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk springt Constant Kusters in het ontstane machtsvacuum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |