Kreupele paarden gaan ook naar het abattoir hč.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n troll als faber kan toch nergens meer terecht? Zou er nou echt iemand zo dom zijn om zo iemand aan te nemen? De incompetentie spat er echt aan alle kanten af
(en ja, weet het, link is van de speld)
Vind het nogal onbeschoft richting de paarden om die troll met een paard te vergelijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kreupele paarden gaan ook naar het abattoir hč.
Ze mag lekker op wachtgeld voorlopigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n troll als faber kan toch nergens meer terecht? Zou er nou echt iemand zo dom zijn om zo iemand aan te nemen? De incompetentie spat er echt aan alle kanten af
(en ja, weet het, link is van de speld)
Nu is dat ineens goed ja, anders lopen ze daar zo hard mogelijk over te janken.quote:
Waar smaakt dubai naar? Zand?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was in de stad bij een ijssalon en ze hadden zowel de smaken pistache, baklava en Dubai. De pistachehype is nog niet over kennelijk
Die chocoladereep die een hele hype wasquote:
Ah, die chocoreep ook nooit gehad. Geen idee waar het naar smaakt dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die chocoladereep die een hele hype wasGevuld met pistache en kanafeh. Een ijssalon hier in Utrecht heeft dat tegenwoordig ook als smaak.
Ik gok naar pistache en kanafeh (wat dat ook mag zijn)quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die chocoreep ook nooit gehad. Geen idee waar het naar smaakt dus.
Dat is gewoon best lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok naar pistache en kanafeh (wat dat ook mag zijn)
Niks mis mee inderdaadquote:
nooit gehad, geinigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Of Alpenbälle,
al kan ik ze nergens meer vinden
Ik zag ijsjes in die vieze gore dubai smaakquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon best lekker![]()
![]()
Die Dubai rage is een beetje overdreven allemaal en volgens mij al wel weer overTijd voor een nieuwe snack
Vanavond, half 9, Veronica.quote:
Ik ook al hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag ijsjes in die vieze gore dubai smaak
Hmm te laat ik had nog wat te vergaderen netquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond, half 9, Veronica.
Lijkt me echt een film voor jou
Dat moet je ook niet savonds doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm te laat ik had nog wat te vergaderen net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |