Haha ja.quote:
Nee ik wist niet dat je die Jordy bedoeldequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ja.
Oh je wist het echt even niet.![]()
Moet zeggen ben totaal niet meer met BB bezig. Volg er niks meer van als het klaar is ben ik er ook klaar mee.
Maar dat woord is wel blijven hangen.
Arme jijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij deze TT moet ik denken aan JordyIpv de PVV
Big Brotherquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
En nee, geen idee wie jordy is,
maar bb,
is dat slaafje van karolien?
Heb ik ook hoor, volg dat dan ook niet meer. Dat stopt al als een bewoner het huis verlaat, dan is het voor mij ook klaar met die bewonerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ja.
Oh je wist het echt even niet.![]()
Moet zeggen ben totaal niet meer met BB bezig. Volg er niks meer van als het klaar is ben ik er ook klaar mee.
Maar dat woord is wel blijven hangen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen tongerd![]()
Ik heb vroeger altijd SP gestemd ( ik heb zelfs nog SP tomaten schaaltjes![]()
Maar ik stem inmiddels al jaren PvdD
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bij m'n ouders thuis kom je nog steeds tomatensponsjes tegen.
Wat Puzzie zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
En nee, geen idee wie jordy is,
maar bb,
is dat slaafje van karolien?
Dat ook jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook ooit nog eens Piratenpartij gestemd
Goeie vraag. Meestal vind ik vooraf heel erg leuk dat het weer gaat beginnen en als het eenmaal bezig is dan denk ik: "waarom kijk ik dit nog?". Maar dan toch door blijven kijken.quote:
Succesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goeie vraag. Meestal vind ik vooraf heel erg leuk dat het weer gaat beginnen en als het eenmaal bezig is dan denk ik: "waarom kijk ik dit nog?". Maar dan toch door blijven kijken.![]()
Moet m'n kind uit school gaan ophalen
tot dat een ander iets wonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat Puzzie zegtWas iemand van Big Brother die riep te pas en te onpas DIT IS EEN TOPDAG! TOPSPEL etc etc.
En dan niet 1x maar tig keer op een dag. En jup dat keek ik
Eerste keer dat ik mocht stemmen. Toch jammer dat het ze nooit gelukt is om een zetel te krijgen.quote:
Ja volgens mij was zij lijstrekker toenquote:
Aww ,... maar die verkiezing was voor mij ook een soort van keerpunt. Daarna alleen nog maar PvdD gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mocht stemmen. Toch jammer dat het ze nooit gelukt is om een zetel te krijgen.
[..]
Ja volgens mij was zij lijstrekker toenAncilla vd Leest
leuke vrouw wel.
Zo'n troll als faber kan toch nergens meer terecht? Zou er nou echt iemand zo dom zijn om zo iemand aan te nemen? De incompetentie spat er echt aan alle kanten afquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:46 schreef pullup het volgende:
Goed zo
https://speld.nl/2025/06/(...)ar-ze-vandaan-komen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |