Hier ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:21 schreef engine het volgende:
TOPDAG!!!!
Mijn switch 2 is er
[ afbeelding ]
Leukquote:
Waarom doe je dat, wat gemeenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gestrande reizigers geholpen om een bus naar Amsterdam te zoeken. Die is twee uur onderweg maar je komt er.
Ja. Ik heb er al een mail over gehad van de NS.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
Meer treinstakingen op komst in de komende weken?
Wat zou jij doen?quote:
Ik heb ook mail gehad maar alleen over vandaag toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er al een mail over gehad van de NS.
Dan hebben we niet dezelfde mail gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook mail gehad maar alleen over vandaag toch?
quote:De vakbonden kondigden in de media ook stakingen aan voor volgende week: dinsdag 10 juni in West-Nederland en donderdag 12 juni in Noordwest- en Oost-Nederland. Houd er rekening mee dat op die dagen in deze regio's geen treinen rijden. We adviseren je de Reisplanner of NS-app te checken voor vertrek.
Op 16 en 17 juni zijn er mogelijk ook stakingen. Als hierover meer bekend is, volgt meer informatie.
Ah, okéquote:
Ik had de mail al weggegooidquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hebben we niet dezelfde mail gehad
[..]
Zorgen dat ze tevreden zijn en de infomeren dat ze niet naar die hel toe hoeven?quote:
Yeahhhhquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerste werkweek zit erop en ik mag na het weekend terug komen.
Een goed beginquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Een goed begin vh weekend.quote:
* ontlurkt, FELIES!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Gefeliciteerd en hopelijk een goed begin van een fijne baan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet mijn weg nog een beetje vinden maar ik heb het naar mijn zin.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en hopelijk een goed begin van een fijne baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |