quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:06 schreef junkiesietze het volgende:
Ik hoop dat Omtzicht weer een nieuwe partij start
ANSCquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:06 schreef junkiesietze het volgende:
Ik hoop dat Omtzicht weer een nieuwe partij start
Nederlandse Sloop Constructie is in elk geval voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
ANSC
Het Aller Nieuwste Sociale Contract
En zo is het!quote:
quote:
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
ANSC
Het Aller Nieuwste Sociale Contract corrupt
Denken dat SP communistisch is.quote:
Dat denk ik niet, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat SP communistisch is.
NCPN als regerende partij zou wel geweldig zijn verder
Lol. Meerdere maten van me zijn uit de SP getrapt omdat ze te links waren. Dat heeft de SP ook de nek omgedraaid.quote:
En de Raad van State vliegt ook de deur uit, heb je he-le-maal niets aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En zo is het!
En de eerste Kamer schaffen we af, net als die fucking klote d666 rechters.
Het is wel de RvS die kan optreden als landsbestuur in bepaalde gevallen. Zoals er geen staatshoofdelijke opvolger is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En de Raad van State vliegt ook de deur uit, heb je he-le-maal niets aan.
Ik hoor vaak genoeg dat VVD tamelijk links is. Derhalve lijkt mij een regering met aan het hoofd een VVD-er een prima idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:31 schreef Näsenbar het volgende:
Geert is niet in staat gebleken om een regeerwaardige partij op te zetten. Daarom moeten we het nu over links proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |