Ik begin inderdaad steeds meer te geloven dat het een groot controlled opposition verhaaltje is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Daar is het nog een beetje te vroeg voor, dat komt pas ergens in de laatste fase. De ultieme fuck you, de kers op de taart van dit geweldige spelletje.
Wat die persoon waar jij op hebt gestemd het goed gedaan he?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu kan ik eindelijk premier worden
Klacht: als ik dat eerder was geweest was dit allemaal niet nodig geweest
Jazekers. Hij werd alleen van alle kanten tegengewerkt. Als er een is die bij zijn standpunt blijft, is hij het wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:59 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Wat die persoon waar jij op hebt gestemd het goed gedaan he?
Als het standpunt is: "als het lastig wordt, dan tieft ik gewoon op! (met behoud van neuspeuterpecunia)", dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jazekers. Hij werd alleen van alle kanten tegengewerkt. Als er een is die bij zijn standpunt blijft, is hij het wel.
Dit snapt VD toch helemaal nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:05 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Als het standpunt is: "als het lastig wordt, dan tieft ik gewoon op! (met behoud van neuspeuterpecunia)", dan heb je gelijk.
Oh en jij vast welquote:
Wat je in ieder geval zou moeten zien is: Het wederom weglopen als het moeilijk word, de PVV zijn eigen gemaakte afspraken niet nakomt en alleen maar roepen wat er mis is zonder met concrete oplossingen te komen.quote:
Inb4 Ja maar 'alle grenzen dicht!' is toch ook een concrete oplossing?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Wat je in ieder geval zou moeten zien is: Het wederom weglopen als het moeilijk word, de PVV zijn eigen gemaakte afspraken niet nakomt en alleen maar roepen wat er mis is zonder met concrete oplossingen te komen.
Ik wil u adviseren U niet in te latenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef sturmpie het volgende:
ik wil u adviseren zich niet in te laten met mavo-gerelateerde aandoeningen zoals incest, bloedschande, verkachting, lgbt e.d. houd uw hoofd koel, zet de 1ste stap naar succes:intelligentie
gdrvrdmmquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wil u adviseren U niet in te laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |