Ik vind het wel humor dat de partij van de tokkies als enige voor elkaar heeft gekregen dat er een vuurwerkverbod komt.quote:
Gaat je geen zak aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Op wie gaan we nu stemmen boys?
[poll=8939]
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je geen zak aan
Ga jij je VVD act weer opvoeren?
KingFlopland.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Incomplete pollquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Over alles valt na te denken, behalve Pvda/GL, PVV, FvD, JA21, BBB wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Je overweegt Denk?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Over alles valt na te denken, behalve Pvda/GL, PVV, FvD, JA21, BBB wat mij betreft.
Die stond niet in de pollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in hetzelfde schuitje. BontenbalGod.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Normaal valt alles met een gristenhondensausje automatisch al af maar ik sluit nu CDA niet uit.
Veel mensen in die SC zijn niet goed snikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef fetX het volgende:
Yesilgöz wordt alweer met Hitler/Stalin vergeleken in de WLR SC.
Ach
Wie is die vent in het rood ookalweer, op 1:20?quote:
Victor Reinier of Paul Groot ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die vent in het rood ookalweer, op 1:20?
Gelukkig zijn we hier wel goed snik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen in die SC zijn niet goed snik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |