Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
Volkoren brood, rosbief en kiwi.............
Rosbief en kiwi op je broodquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
Volkoren brood, rosbief en kiwi.............
Ach, m'n broer pleurt overal hagelslag op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Rosbief en kiwi op je brood
Vreemde combinatie.
Kan hij hier niet komen posten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, m'n broer pleurt overal hagelslag op.
Hij is op de hoogte van het bestaan van FOK! Toen ik op FB postte dat ik bijna 500.000 posts had, stelde hij voor dat de leiding me vlak er voor zou schorsen. Dus de terminologie heeft hij niet onder de knie.quote:
Een schorsing voor het leven zoals de broer van Tong zou zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Sommige users zou je toch een permban gunnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een schorsing voor het leven zoals de broer van Tong zou zeggen
Klinkt als een verstandige man die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, m'n broer pleurt overal hagelslag op.
Geniet van jullie vakantie Anneloos.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:01 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1445 2/6
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1241 4/6
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemiddag vanuit onze zonnige vakantiebestemming! Prachtige dag.
Lagaan die gozer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef Roesjesjager het volgende:
Het doet me ergens wel pijn dat @:ggmm me niet als vriend ziet. Had zo graag woordle met hem gedaan en er bij gehoord.
GGMM heb je misschien wel tips over hoe we vrienden kunnen worden of hoe ik mijn leven kan beteren om op dat niveau te komen?
Bedankt grote geweldige mega makker
Dat is niet waar klootzakquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lagaan die gozer.
Het enige wat die kan is je uitschelden.
Goed om te zien dat de VVD aan kop gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Op wie gaan we nu stemmen boys?
[poll=8939]
Dat krijg je ervan als je WLR uitnodigtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de VVD aan kop gaat
Erg jammer dat PvdA/GroenLinks er naast staat
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet volgespoten. Ik bied ¤ 0,25
quote:Volgens Het Parool werd het condoom in november voor 1000 euro gekocht op een veiling in Haarlem. Conservator prentkunst Joyce Zelen noemt dat in de krant een koopje. "Condooms met prenten erop zijn de afgelopen twintig jaar voor veel meer geld verkocht."
Goed, nu #Dilan1 een stuk dichterbij is. Ik ben benieuwd of @Alaphilippe_ hier een meltdown van zal krijgenquote:
Ik ben ook wel benieuwd. Ik zal er zelf ook wel een meltdown van krijgen. Wat vind jij zo geweldig aan deze mevrouw met irritant stemmetje?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, nu #Dilan1 een stuk dichterbij is. Ik ben benieuwd of @:Alaphilippe_ hier een meltdown van zal krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |