quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:22 schreef Caland het volgende:
Omdat een aanzienlijk deel van Nederland behoorlijk dom is.
Caroline gaat dat graag willen, uiteraardquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef cnoska het volgende:
Kan het kabinet nog een doorstart maken? Of is die kans erg klein?
Ik hoorde Caroline zoiets zeggen voor de camera, als eerste reactie.
En hoe gaat het nu verder met bv de problemen die bij het UWV zijn als het kabinet valt?
Ik denk dat daar dan ook voorlopig de rem op gaat?
Goed argument, daar gaan we verder mee komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
30% in nederland is gewoon te dom om te schijtenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En ik ben bang dat hij nog (deels) gelijk gaat krijgen ook
Neuh, ook emet een demissionair kabinet kan je knopen doorhakken. Het is niet dat het land compleet tot stilstand komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef cnoska het volgende:
En hoe gaat het nu verder met bv de problemen die bij het UWV zijn als het kabinet valt?
JA21, BBB en FVD. Maar dat zal niet genoeg zijn voor een meerderheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Maakt niet uit, ook al haalt hij meer zetels. Ik zie geen enkele andere partij met hem regeren, hooguit een JA21 of BBB.
Caroline weet wat er met BBB gebeurt bij nieuwe verkiezingen (vergelijkbaar met wat al die boeren doen met koeien die geen melk meer geven), dus die zal koste wat het kost proberen om het gezonken schip weer boven water te krijgen. Maar zonder PVV is het gewoon klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef cnoska het volgende:
Oké ik dacht dat er heel veel stil zou vallen tot een nieuw kabinetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, ook emet een demissionair kabinet kan je knopen doorhakken. Het is niet dat het land compleet tot stilstand komt.
BBB heeft 7 zetels, FVD 3 en JA21 1.quote:
Timmermans gaat Wilders echt niet overtreffen wat dit betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het grootste probleem is met die gasten.
[..]
Serieus?
Christelijk milieu allochtonen geneuzel.
Wordt NL echt niet beter van.
Demagoog Timmermans gaat helemaal niets bereiken behalve een hoop onvrede en en nog meer polarisatie.
De overgrote meerderheid zelfs, daarom verbaast het me wel dat Wilders maar 37 zetels had.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
BBB heeft 7 zetels, FVD 3 en JA21 1.
Dat PVV daarmee een meerderheid gaat halen is onwaarschijnlijk.
Ja totdat de verkiezingsuitslagen binnen zijn. de VVD-wind waaide toen ook ineens met alle winden mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bontenbal heeft net al uitgesproken niet met de PVV in een kabinet te stappen.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef cnoska het volgende:
Eigenlijk bizar voor iemand die zelf via migratie het land is in gekomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dilan gaat proberen flink wat zetels weg te roven bij de PVV met een migratie onvriendelijk partijprogramma.
Heel veel van dat volk gaat niet naar de stembus. (zoals ik)quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid zelfs, daarom verbaast het me wel dat Wilders maar 37 zetels had.
Die moet de glimlach waarschijnlijk eerst van zijn gezicht vegen voor hij de reactie kan geven die hij al 12 maanden klaar heeft liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:31 schreef PzKpfw het volgende:
Duurt wel opvallend lang voordat Timmermans met een reactie komt.
Lekker op Timmerfransie stemmen, maatin.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar voor iemand die zelf via migratie het land is in gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |