Maar zullen niet alleen kunnen regeren en andere partijen zullen niet met hen willen regeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tuurlijk, die worden gewoon weer veel te groot.
Afgevallen is hij al, dan kan de overstap naar Fransien er ook nog wel bij. Het is er wel de partij voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Timmermans wordt niet de eerste vrouwelijke premier
Als PVV en VVD samen met een klein partijtje een meerderheid kunnen vormen gaan ze dat onder Dilan gewoon weer doen, om weer binnen een jaar te crashen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de VVD zich nog een keer aan Wilders gaat branden. Aan de andere kant zitten we wel in een soort wurggreep: als rechtse kiezers nu overstappen naar JA21, wordt dat de volgende shitshow die niet op tijd genoeg competente mensen kan vinden.
GL/PvdA zit qua ideologie dan weer mijlenver verwijderd van de VVD en het CDA.
Over een paar maanden zit Mark weer zonder werk. Misschien kan hij dan het stokje weer overpakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als PVV en VVD samen met een klein partijtje een meerderheid kunnen vormen gaan ze dat onder Dilan gewoon weer doen, om weer binnen een jaar te crashen.
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als PVV en VVD samen met een klein partijtje een meerderheid kunnen vormen gaan ze dat onder Dilan gewoon weer doen, om weer binnen een jaar te crashen.
Dilan wordt de eerste vrouwelijke premier inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ego's van andere partijen zijn daar ook te groot voor. Die willen zelf een MP leveren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou hem opzich best weer als premier willen, maar dan van een kabinet met een wat ehm... stabielere samenstelling. Zie het hem echter niet nog een keer doen.
Dat zou ik niet erg vinden. Alleen bang dat ze opgegeten gaat worden door de rest van de Europese leiders. Dan heb ik liever Timmerfrans daarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dilan wordt de eerste vrouwelijke premier inderdaad.
Dilan is niet de dictator ofzo. Ik kan me bijna niet voorstellen dat "men" bij de VVD nog iets met Wilders wil. Maar goed, misschien heb ik een net iets te rooskleurig beeld van ze. Het blijft de VVD. De partij die zich altijd als degelijk weet te presenteren maar bijna geen laagtes kent.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lul van Volt denkt ook ineens weer kans te maken…quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ego's van andere partijen zijn daar ook te groot voor. Die willen zelf een MP leveren.
Ik snap er eigenlijk niets van.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:01 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk kunnen we nog 4 jaar zonder Greeetje regeren. Dan komt hij toch wel langzaam op een moment dat hij richting zijn pensioen gaat.
Dilan waait met alle winden mee als het haar uitkomt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Denk je dat Dilan en Bontenbal met Wilders willen na dit debacle?
Tegenwoordig kan dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht straks Gaaf Iquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
'Schoof I' ook echt, want 'Schoof II' zie jij gebeuren?
Bontenbal heeft net al uitgesproken niet met de PVV in een kabinet te stappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dilan waait met alle winden mee als het haar uitkomt.
Rechtse kiezers stappen niet over naar JA21.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de VVD zich nog een keer aan Wilders gaat branden. Aan de andere kant zitten we wel in een soort wurggreep: als rechtse kiezers nu overstappen naar JA21, wordt dat de volgende shitshow die niet op tijd genoeg competente mensen kan vinden.
GL/PvdA zit qua ideologie dan weer mijlenver verwijderd van de VVD en het CDA.
De afgelopen keer kreeg men het al kantje boord door de partij dat ze weer in zee gingen met Geert na het debacle een hele tijd geleden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dilan gaat proberen flink wat zetels weg te roven bij de PVV met een migratie onvriendelijk partijprogramma.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat accepteerd haar achterban (incl moi) echt niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik eet nog liever m'n eigen stront.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |