En zelfs dat kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wilders en zijn centrum rechtse mitlaufers zijn echt een ramp voor dit land geweest. Dossier op dossier is niks aan gedaan omdat het enige wat ze wilden doen was asielzoekertje pesten.
Een volgend kabinet gaat daar echt geen rekening meer mee houden. Het huidige kabinet had bijna de hele termijn met die tokkiepartij te dealen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De BBB heeft nog steeds de eerste kamer natuurlijk. Al heeft die ook geen eeuwig leven.
Ja, ik geloof niet dat het bij het volgende kabinet wel lekker gaat. Al is het maar omdat er te veel microbelangen spelen bij al die partijen en ze het op te veel punten totaal oneens zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dit kabinet stond symbool voor stilstand.
Zelfs Kati Piri zou meer hebben bereikt, en dat zegt veel over Faber.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:45 schreef H.FR het volgende:
Ik snap ook niet waarom Wilders vertrouwen hield in Faber. Niet vaak zoveel incompetentie gezien.
Ik vermoed wel dat het merendeel op het rechtse spectrum actief zal blijven. BBB zal ook niet veel van over blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van het NSC blijft niets over, dus ik ben vooral benieuwd waar die kiezers naartoe gaan.
Ik als voormalig NSC stemmer voel me vooral dakloos nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van het NSC blijft niets over, dus ik ben vooral benieuwd waar die kiezers naartoe gaan.
PVV?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dit gaat zoden aan de dijk zetten hoor. Straks krijg je weer zo’n downie kabinet van VVD-PVV-CDA en gaan we op dezelfde voet verder want demagoogTimmermans gaat helemaal niks brengen en de SP kan maar geen sterke leider vinden. Waardeloos weer dit.
CDA een optie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als voormalig NSC stemmer voel me vooral dakloos nu.
Salderen hoeft wmb niet terug, dat is al jaren geleden aangekondigd dat het zou verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef Dutch_view het volgende:
Oke nu graag weer het salderen terug per 2027!
Mvgr.
Omdat Faber zijn spelletje speelt: ophef veroorzaken, en hij daar al 20+ jaar mee wegkomt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:45 schreef H.FR het volgende:
Ik snap ook niet waarom Wilders vertrouwen hield in Faber. Niet vaak zoveel incompetentie gezien.
Dat gaan we nog wel zien. Een ruggengraat is een zeldzaamheid in Den Haag.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er is geen partij meer die nu nog met de PVV in zee gaat.
Ik zie hem er gewoon mee wegkomen ook. Zijn stemmers zijn ook van die eeuwige slachtoffers die altijd door de ander worden tegengewerkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Stabiel die rechtse regeringen.
Wilders en zijn centrum rechtse mitlaufers zijn echt een ramp voor dit land geweest. Dossier op dossier is niks aan gedaan omdat het enige wat ze wilden doen was asielzoekertje pesten.
Dat kan, er gaat alleen geen partij meer met Wilders regeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie hem er gewoon mee wegkomen ook. Zijn stemmers zijn ook van die eeuwige slachtoffers die altijd door de ander worden tegengewerkt.
Denk je dat Dilan en Bontenbal met Wilders willen na dit debacle?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dit gaat zoden aan de dijk zetten hoor. Straks krijg je weer zo’n downie kabinet van VVD-PVV-CDA en gaan we op dezelfde voet verder want demagoogTimmermans gaat helemaal niks brengen en de SP kan maar geen sterke leider vinden. Waardeloos weer dit.
Je bent altijd welkom bij JA21quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als voormalig NSC stemmer voel me vooral dakloos nu.
Daar zou ik geen vergif op innemen dat de PVV nu klaar is, hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De PVV is nu echt wel klaar.
Het is te hopen dat VVD-PvdA/GL-CDA een meerderheid halen zodat er een 3-partijen kabinet kan komen.
Schoof heeft het netjes gedaan inderdaad, die man treft weinig blaam.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:50 schreef GereDathan het volgende:
Mooi, stap 1 van mijn plan is hiermee geslaagd. Bewust op de PVV gestemd zodat ze groot genoeg zouden worden om onderdeel te zijn van een kabinet zodat Wilders kon gaan aantonen dat hij er geen pepernoot van snapt. Duurde langer dan gehoopt, maar doel bereikt. Nu hopen dat stap 2, NL die begrijpt dat dit niet de weg is, zich ook ontvouwt. Zijn we eindelijk van die geblondeerde schreeuwlelijk af
Vind het wel sneu voor Schoof, die man zat er ook maar tegen wil en dank uiteindelijk en was wat mij betreft het enige sterke punt van dit kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |