Volgens mij mocht men ook weer 130 rijden op een stukje snelweg van een paar kilometer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vuurwerkverbod toch?
"PVV - Partij Verbiedt Vuurwerk"
Zou wel lekker zijn dit snel achter de rug te hebben ja. Voordat we straks een jaar gaan formeren. Wordt wel interessant wat de kiezer van m.n. BBB, NSC en PVV vindt tijdens de verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijgen we nu weer wekenlang al die lelijke koppen op tv die campagne voeren?Of kunnen we dit gewoon afdoen met 1 stemronde aankomende zondagmiddag ofzo?
Komkom, had jij verwacht dat ze het maar liefst 11 maanden zouden volhouden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Noooouuuuu dit had echt niemand verwacht.
Niks voor elkaar gekregen inderdaad, mega teleurstellend. Genante minister ook inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is ook wel wonderbaarlijk kansloos om juist op het dossier waaraan PVV het voorname bestaanrecht ontleent (asiel) iemand wordt neergezet die er niets van bakt, en voornamelijk aan het frobelen gaat (en opspraak veroorzaakt) met volkomen zinloos gesteggel over bordjes en lintjes.
Is er ook maar een enkel dossier waarop dit kabinet ook maar iets van betekenis heeft gedaan? Asiel niet, stikstof niet, de woningmarkt niet, verkeer niet (oh nee wacht, Barry is een campagne voor fietshelmpjes gestart), onderwijs niet, armoede/stijgende kosten levensonderhoud niet. Hoogstens is er eea gestart/toegezegd qua defensie, maar dat had enig ander kabinet ook wel gedaan in de huidige omstandigheden lijkt me.
Geldt voor BBB ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Rip NSC, dat gaat een electoraal bloedbad worden vrees ik.
I stand corrected.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Komkom, had jij verwacht dat ze het maar liefst 11 maanden zouden volhouden?
De BBB heeft nog steeds de eerste kamer natuurlijk. Al heeft die ook geen eeuwig leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Geldt voor BBB ook.
Het oude CDA gaat de plek van de CDA achtigen weer innemen.
Vind ik op zich prettig, want het CDA heeft tenminste genoeg competente bestuurders.
Eigenlijk wel. Dit kabinet stond symbool voor stilstand.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nu gaat er echt veel veranderen in Nederland!
Dat is dan ook het enige wat hij kan en wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wilders heeft precies gedaan wat hij al die jaren in de oppositie heeft gedaan, een hoop roeptoeteren en dwarsliggen, zonder met echte, haalbare oplossingen te komen.
Verder zal er weinig veranderen, misschien wordt het nu nóg lastiger om een werkbaar kabinet te vormen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn plan: ik erken het komende kabinet niet, idem voor de MP en met wat geluk hebben we over 12 maanden weer verkiezingen
Al haalt hij er 100, de PVV zit zo klein in de Eerste Kamer dat het niet gaat lukken.quote:
Van het NSC blijft niets over, dus ik ben vooral benieuwd waar die kiezers naartoe gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn dit snel achter de rug te hebben ja. Voordat we straks een jaar gaan formeren. Wordt wel interessant wat de kiezer van m.n. BBB, NSC en PVV vindt tijdens de verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |