De humor komt voort uit de naïeve hoogmoed dat we nu gelukkig toch wel het dieptepunt gevonden hebben en het de volgende keer niet erger zal worden dan deze club.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat we er met z'n allen om kunnen lachen.
Is ze daar hele dagen druk met Mexicanen deporterenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft al een riant huis in zonnig Florida, zelf bij elkaar gewerkt met eerlijke noeste arbeid.
Hopelijk rent ze daar niet vaak rond in bikini
Hoezo stond ie voor lul? Op mij heeft ie wel indruk gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Geniale timing zo vlak voor navo top.
Schoof stond al voor lul maar straks helemaal.
denk ik niet. Ze zou zomaar een vampier kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze is zo grauw. Die komt toch echt nooit in de zon?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo stond ie voor lul? Op mij heeft ie wel indruk gemaakt eigenlijk.
Veel oude rijke blanken daar, de laatste generatie, daarna zal het weer een drugshol worden zoals in de jaren 80 met alle immigranten daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ze daar hele dagen druk met Mexicanen deporteren
Vice Cityquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel oude rijke blanken daar, de laatste generatie, daarna zal het weer een drugshol worden zoals in de jaren 80 met alle immigranten daar.
Dan staat ie over 20 jaar onder water.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een tweede huis kon betalen zou ik er niet een in Florida kopen. Tenzij dicht bij Disney en Universal.
Oeps ja, dat ook nogquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:18 schreef Haags het volgende:
Gevallen vlak voor de navo top
Dat zal Rutte leuk vinden.
Smerig warmquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan staat ie over 20 jaar onder water.
En iets met orkanen, enorm hoge luchtvochtigheid het jaar rond en moeten dealen met de inwoners van Florida
Bangor, beetje zwaaien naar Stephen en zijn lelijke familie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou lekker in New England gaan wonen.
Ik in Montana of Wyomingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou lekker in New England gaan wonen.
Lekker weertje, Halloween, strand, geschiedenis, vreten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bangor, beetje zwaaien naar Stephen en zijn lelijke familie.
Als je een linkse regering wil is dat hoe je er één krijgt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Trump gaat zich sterk bemoeien met de Nederlandse verkiezingen, let op mijn woorden.
Welke Russische propaganda?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een linkse regering wil is dat hoe je er één krijgt.
Ik maak me meer zorgen over de Russische propaganda.
Dat gebied rondom Glacier NP is zo magistraal mooi en grootsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook maar daar is dan helemaal niks verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |