Oké doeiquote:Wilders stapt uit coalitie
Het was een kort overleg: Wilders heeft al laten weten dat hij uit de coalitie stapt. Daarmee is het kabinet gevallen
Heeft monster een rijbewijs en rijdt die ook weleens in het verkeer?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
en monster vond dus dat de blauwe fout zat want de gele kwam toch van rechts
Hup, kiesdrempel erin, gewoon maximaal 5 partijen overhouden.quote:
Het is altijd verbazingwekkend dat ik nog steeds moet nadenken van 'eeh ik kom nu toch van rechts?'quote:
20 minutenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze vlotjes gedaan. Dat kunnen ze dan weer wel
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu snap ik waarom we hier de hele ochtend mee bezig gaan zijn recce
ja rijdt best veel ook dus ik was ook verbaast dat ze dit dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft monster een rijbewijs en rijdt die ook weleens in het verkeer?
En dat zegt wel wat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb chocola liggen die langer meegaat.
Wel aardig van ze dat ze het een beetje snel hebben gedaan nu jij nog in het land bentquote:
ja met sinaasappel en munt erin.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb chocola liggen die langer meegaat.
oh ik had die net allebei gekocht, vandaar dat ik het onthouden hebquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die geef ik weg, moet die zooi niet in huis.
Net één buitenlander teveel. Dat was de druppel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel aardig van ze dat ze het een beetje snel hebben gedaan nu jij nog in het land bent
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had die net allebei gekocht, vandaar dat ik het onthouden heb![]()
Sinaasappel is al op
omdat wat die wil niet haalbaar is en dan wordt die er op afgerekend. Nu niet. Dit doet die elke keerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet slim van de PVV dit. Zal ze toch een hoop kiezers kosten de volgende keer. Helemaal niks voor elkaar gekregen, alleen maar geschreeuwd.
Daar delen we de weg mee Balquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rijdt best veel ook dus ik was ook verbaast dat ze dit dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |