quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
Kop eraf hakken van vogels is luguber? Het slaat nergens op om zoiets bij wilde dieren te doen als je ze niet van plan bent op te eten, maar dit is alles behalve luguber.
Ja joh, is heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
Kop eraf hakken van vogels is luguber? Het slaat nergens op om zoiets bij wilde dieren te doen als je ze niet van plan bent op te eten, maar dit is alles behalve luguber.
Hoe denk je dat de kip die bij je overgrootouders op bord lag werd geslacht? Op dezelfde “lugubere” wijze. Kop eraf!quote:
Mijn overgrootouders picknickten niet in een bos onder de rook van Rotterdamquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de kip die bij je overgrootouders op bord lag werd geslacht? Op dezelfde “lugubere” wijze. Kop eraf!
Even bij de feiten blijven. Ik zeg niet dat het normaal is om bij dieren in het schollebos te doen, maar in het artikel staat dat de dieren op lugubere wijze zijn gedood. Dat is dus niet waar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja joh, is heel normaal hoor.
Je kunt er natuurlijk ook gewoon op gaan stampen.
#justmy50cents
Maakt de plaats van doding de wijze lluguber?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn overgrootouders picknickten niet in een bos onder de rook van Rotterdam
Jazeker wel! Een slachthuis is anno 2025 beter geoutilleerd om diervriendelijk te slachten dan een willekeurig bos in Nederland.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maakt de plaats van doding de wijze lluguber?
De feiten: mijn overgrootouders aten geen ganzen, kraaien of katten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Even bij de feiten blijven. Ik zeg niet dat het normaal is om bij dieren in het schollebos te doen, maar in het artikel staat dat de dieren op lugubere wijze zijn gedood. Dat is dus niet waar.
Okay, je hebt met overtuigd. De vogels zijn op lugubere wijze vermoord.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:57 schreef r_one het volgende:
[..]
De feiten: mijn overgrootouders aten geen ganzen, kraaien of katten.
geen idee, he ze niet gekend. ik neem aan dat ze ggewoon naar de slager gingen en niet in een bos in een stad voor.de lol koppen van beesten gingen aftrekken om ze vervolgens niet op te etenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de kip die bij je overgrootouders op bord lag werd geslacht? Op dezelfde “lugubere” wijze. Kop eraf!
De haas en kat ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, je hebt met overtuigd. De vogels zijn op lugubere wijze vermoord.
Misschien had de slager wel een Hans en Grietje huisje in het bosquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:59 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, he ze niet gekend. ik neem aan dat ze ggewoon naar de slager gingen en niet in een bos in een stad voor.de lol koppen van beesten gingen aftrekken om ze vervolgens niet op te eten
Ik heb in het artikel niks gelezen over afgerukte koppen, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:59 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, he ze niet gekend. ik neem aan dat ze ggewoon naar de slager gingen en niet in een bos in een stad voor.de lol koppen van beesten gingen aftrekken om ze vervolgens niet op te eten
Het kán wel, er staat 'onthoofd'.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb in het artikel niks gelezen over afgerukte koppen, maar je hebt helemaal gelijk.
Zeg ook niet dat het onmogelijk is. Misschien is het zelfs daderkennis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Het kán wel, er staat 'onthoofd'.
(best wel raar woord eigenlijk want, op een paard na, heeft een dier een kop)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |