Ja, want alle asielzoekers zijn jongemannen die hier alleen komen om ons land over te nemen, de ongewenste minderheden te stenigen en onze vrouwen te verkrachten. Alle Nederlandse jongelui zijn daarentegen het braafste van de klas en nooit voetbalhooligans. Die hoeven ook niet nog harder hun best te doen dan vrouwen om geaccepteerd te worden op de werkvloer.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Schiet je wat mee op als homo, dochter of vrouw.
"Kom maar hierheen, en onderdruk onze vrouwen, haat onze homo's en ijver voor een theocratie. Want ik ben empatisch".
ToT in MUZ / Welk liedje hoort bij welke user? #3quote:Op maandag 2 juni 2025 22:33 schreef bijdehand het volgende:
Dit is net zo fake als de fratsen van TS.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, want alle asielzoekers zijn jongemannen die hier alleen komen om ons land over te nemen, de ongewenste minderheden te stenigen en onze vrouwen te verkrachten. Alle Nederlandse jongelui zijn daarentegen het braafste van de klas en nooit voetbalhooligans. Die hoeven ook niet nog harder hun best te doen dan vrouwen om geaccepteerd te worden op de werkvloer.
Lekker generaliseren en op het gevoel spelen.
Gezien Faber verantwoordelijk zou zijn voor een dergelijke operatie en we dus uit moeten van haar kwaliteiten, nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Sure. Wanneer kunnen we ze bezorgen.
Begrijpend lezen niet je sterkste vak?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Eind april 2025 telde Nederland 18 073 424 inwoners. Dat is het geregistreerde inwonertal.
Zo te zien, bijna zo'n 18 miljoen mensen, die dat niet willen.
Ja, echt he?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
Geniaal idee van de PVV, met de volgende verkiezen 170.000 huishoudens aan extra stemvee.
Dan gaat het er helemaal klaar mee zijn geen twee weken duren.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:57 schreef 111210 het volgende:
Ken iemand die een oekrainse in huis had genomen, dat was de eerste dagen gezellig en leuk maar na 2 weken waren ze er beide helemaal klaar mee.
Kan je na gaan als je een syrisch gezin in huis neemt met 6 kinderen. Succes!
ongeveer 8,5 miljoen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:57 schreef Zorro het volgende:
En hoeveel huishoudens zijn er? Hoeveel willen het dus niet?
Ik geloof niet dat men dat zomaar doet.Het klinkt leuk maar is zwaar.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hartvannederl(...)atushouders-opvangen
[..]
Toch belangrijk om soms het goede nieuws te lezen tussen alle shit heen. Geeft wel mooi weer dat er een enorme groep weldenkende en empathische Nederlanders is.
Dat dacht ik wel.quote:
Dweilen met de kraan open, noem jij goed nieuws?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hartvannederl(...)atushouders-opvangen
[..]
Toch belangrijk om soms het goede nieuws te lezen tussen alle shit heen. Geeft wel mooi weer dat er een enorme groep weldenkende en empathische Nederlanders is.
Meer overlast van buitenlanders is meer PVV stemmen. Geert is pas tevreden als het iedere dag de voorpagina haalt en op het nieuws is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een vreselijk plan trouwens om die mensen na 14 weken op straat te laten zwerven, daar wordt het straatbeeld vast mooier van
Of moeten die mensen met prioriteit een woning in? Ik bedoel, die hebben we toch niet?
Heb jij je logeerkamer al opgeknapt?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen met empathie.
Ik heb geen logeerkamer. Ik ben mijn hobbykamer leeg aan het maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb jij je logeerkamer al opgeknapt?
Krijgen we een regelmatig verslag van je ervaringen met je nieuwe huisgenoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |