Die moet mij om toestemming vragen. En ik ben nog op dieet tot de serieuze trainingen van start gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even @:4EverBlackEyed om toestemming vragen dan
Voor mijn 2e hands fauteuil heb ik jaren later een nieuwe hoes gekocht ja, vet handig.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ikea bank heeft dat ook hoor
Zou je ook nog een andere kleur kunnen kopen, voor dr afwisseling
Gedaan.quote:
Heeft elke Ikea bank dat? Ik moet ook nog een nieuwe bankquote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ikea bank heeft dat ook hoor
Zou je ook nog een andere kleur kunnen kopen, voor dr afwisseling
Klopt niet. De gegevens zeggen binnen.quote:
Haha ja, zie deze grapjas @4EverBlackEyedquote:Op maandag 2 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet mij om toestemming vragen. En ik ben nog op dieet tot de serieuze trainingen van start gaan.
Dat impliceert 816km fietsenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga er voor kiezen om dit te lezen alsof je anderhalve meter gezwommen hebt.
Geen idee of ze dat allemaal hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft elke Ikea bank dat? Ik moet ook nog een nieuwe bank
Volgens mij bijna alles, de lederen zeker weten van niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft elke Ikea bank dat? Ik moet ook nog een nieuwe bank
Toch meer dan de meeste van onsquote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga er voor kiezen om dit te lezen alsof je anderhalve meter gezwommen hebt.
Er staat een stukje over dat hij minder of geen gevoel meer had op sommige plekken na een motorongeluk, en dat hij daarom steeds meer dat soort extreme dingen opzocht.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan.
Ik heb zo'n penis wel eens gezien. Waarom zou je dat willen?
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt niet. De gegevens zeggen binnen.
Dank, nu kan ik rustig gaan slapen.quote:
Mooiquote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank, nu kan ik rustig gaan slapen.
Ik had er naar eentje zitten kijken, weet alleen niet meer welke het wasquote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat allemaal hebben
Ik heb een ektorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |