hij nietquote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen wel al van gehoord, ook al hebben ze het misschien niet zelf gezien.
quote:
Goh verrassend.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken genoeg verdorven internettrivia. Maar ik weet niet of ze daar hier klaar voor zijn.
Dat is gewoon briljantheid die de niet-normale mens niet kan begrijpenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen je kon kiezen aan welke kant de kraan ging splitste de tijdlijn zich, maar beide versies van jezelf zijn in de verkeerde tijdlijn terechtgekomen.
Inderdaad. En dan maar zien wat de toekomst brengt!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, minder makkelijk, maar dat je uet nog wel red. Dat is wel fijn
Hoes om een bank, watquote:Op maandag 2 juni 2025 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft raar altijd om je de hoes van de bank er nat omheen te doen omdat het anders niet meer past
In deze tijdlijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon briljantheid die de niet-normale mens niet kan begrijpen
Ik heb wasbare overtrek om mijn bank heen zitten? Heel handig.quote:
Ja in deze tijdlijn is dat toch wel een van de normaalste dingenquote:
Oh ok, dacht dat dat meer iets was voor tuinstoelen en dergelijkequote:Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wasbare overtrek om mijn bank heen zitten? Heel handig.
Gewoon 1 hoes voor het onderstel en dan hoezen voor de kussens enzo. Ik vind het ideaal.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat dat meer iets was voor tuinstoelen en dergelijke
https://en.wikipedia.org/wiki/Enumclaw_horse_sex_case#Pinyan's_deathquote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goh verrassend.
Ik wil er wel eentje
Wil ik klikken?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Enumclaw_horse_sex_case#Pinyan's_death
Hmm, misschien met huisdieren dat het wel praktisch kan zijn jaquote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon 1 hoes voor het onderstel en dan hoezen voor de kussens enzo. Ik vind het ideaal.
Mijn ikea bank heeft dat ook hoorquote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat dat meer iets was voor tuinstoelen en dergelijke
Even @4EverBlackEyed om toestemming vragen danquote:
Ook heel handig als je Muis bent.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien met huisdieren dat het wel praktisch kan zijn ja
Kan die dat doekje handig als netje gebruiken om de vangst in mee te nemenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Er zit nu een visser met een hoofddoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |