SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Toen je kon kiezen aan welke kant de kraan ging splitste de tijdlijn zich, maar beide versies van jezelf zijn in de verkeerde tijdlijn terechtgekomen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze noemen mij vaak juist raar terwijl ik supernormaal ben
Multiverse confirmed.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen je kon kiezen aan welke kant de kraan ging splitste de tijdlijn zich, maar beide versies van jezelf zijn in de verkeerde tijdlijn terechtgekomen.
@Nizno doet dit ook vaak hoor. Vergeet haar nietquote:
Zo vaak zie ik het van haar nietquote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Nizno doet dit ook vaak hoor. Vergeet haar niet
Ik vind het meer een cliffhanger-TT, met die 'want' aan het einde.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht neem eens geen egocentrische TT
Heb je het nieuwe seizoen van Clarkson's Farm al gekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het meer een cliffhanger-TT, met die 'want' aan het einde.
Mooi toch? Kun je er een eigen invulling aan gevenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het meer een cliffhanger-TT, met die 'want' aan het einde.
Nee, moet 3 nog kijkenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe seizoen van Clarkson's Farm al gekeken.
Het gaat over uitvaarten, dan is de invulling meestal de grond in.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi toch? Kun je er een eigen invulling aan geven
Er zijn meer opties tegenwoordig he?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, moet 3 nog kijken
[..]
Het gaat over uitvaarten, dan is de invulling meestal de grond in.
niemand kan mij vergetenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Nizno doet dit ook vaak hoor. Vergeet haar niet
Ja, maar wat maakt het uit? Je merkt er zelf niks van.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn meer opties tegenwoordig he?
Zou niet durven.quote:
Je kunt altijd voor de optie gaan dat je gaat spokenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt het uit? Je merkt er zelf niks van.
Zou wat zijn als je zegt: ik wil graag onder een boom begraven worden, en ze stoppen je gewoon de oven in. Doe je niks meer aan.
Ik heb al een wit pak. Dat scheeltquote:Op maandag 2 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor de optie gaan dat je gaat spoken
Het kaartspel?quote:
watquote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel voetfoto's moet ik verkopen voor een elektrische fiets denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |