abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217838808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:47 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is jammer dat Volkert hem nooit de kans heeft gegeven om de regeringsverantwoordelijkheid volledig te laten mislukken. Dat was vast gebeurd, want hij had ook geen goede mensen in zijn partij, dat hebben we later wel gezien. Binnen een jaar waren we vast weer van Fortuyn af geweest.
Waarschijnlijk niet. De EU had zijn machtsgreep toen nog niet af, de rechters deden nog alsof ze op basis van de wet rechtspraken, hij was lastig als extreem-rechts te framen, dus moest hem maar beveiliging ontzegd worden zodat hij kon worden afgeknald. Dat was niet uit angst voor zijn falen maar uit angst voor zijn succes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217838822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:09 schreef Cruzinats het volgende:
Zolang er geen alternatief is voor Wilders zal Nederland gewoon weer massaal op Geert gaan stemmen.
Het geeft vooral aan hoe Elitair de Nederlandse politiek is dat het andere partijen niet lukt om gewoon eens te snappen wat mensen belangrijk vinden en daar beleid op te voeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217838824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet. De EU had zijn machtsgreep toen nog niet af, de rechters deden nog alsof ze op basis van de wet rechtspraken, hij was lastig als extreem-rechts te framen, dus moest hem maar beveiliging ontzegd worden zodat hij kon worden afgeknald. Dat was niet uit angst voor zijn falen maar uit angst voor zijn succes.
Klopt wel deels, maar denk je dat hij een kabinet bijeen had kunnen houden? Ik vraag het me af hoor.
Mja
pi_217838847
Maar wat zal de volgende job voor Faber worden, WIllem Aantjes werd voorzitter van de Kampeerraad ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217838863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:15 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Klopt wel deels, maar denk je dat hij een kabinet bijeen had kunnen houden? Ik vraag het me af hoor.
Enerzijds zit je met dat zooitje ongeregeld van zo'n LPF, maar dat is de coalitie en niet het kabinet, en zullen vooral een neiging to jaknikken hebben gehad. Het kabinet bij elkaar houden zou geen probleem zijn als andere partijen geen verborgen agenda zouden hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 14:31:08 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217838952
quote:
Zolang er geen alternatief is voor Wilders zal Nederland gewoon weer massaal op Geert gaan stemmen.
Vrees het ook.

Een maatschappelijk gerichte middenklasse partij die realisme heeft tov asielbeleid en milieuwaanzin en wars is van id-politics.
Dat hebben we nodig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217839043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het geeft vooral aan hoe Elitair de Nederlandse politiek is dat het andere partijen niet lukt om gewoon eens te snappen wat mensen belangrijk vinden en daar beleid op te voeren.
"Zijn wij nu dom of begrijpen de kiezers het niet?" Het antwoord daarop lijkt me duidelijk: dat laatste. En nog beter: ze willen het ook helemaal niet begrijpen. Met intelligente partijprogramma's scoor je geen stemmen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2025 @ 14:44:53 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217839063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is vooral (wat ik al eerder zei) dat ze geen handreikingen naar elkaar willen doen. Elkaar voortdurend dwars liggen, modder gooien en als een stel apen op de bureaus slaan als er een leuke oneliner voorbij komt. Een apenkolonie is beter georganiseerd dan die kleuterklas die ons land moet besturen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 juni 2025 @ 15:15:37 #234
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217839270
quote:
Dan zou je kunnen stellen dat de democratie in Nederland gewoonweg heeft gefaald.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217839663
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je loopt me elke keer woorden in de mond te leggen alsof ik niet voor onafhankelijke rechtspraak zou zijn, het gaat erom dat rechters hun mandaat zouden moeten weten, en niet proberen het Heertje te spelen door te doen: Woah kijk mij eens tof zijn, ik overrule gewoon de hele politiek, want dat is wat er gebeurt.
Ok. Dan verschillen we fundamenteel van mening over de onafhankelijkheid van de rechtspraak en het bijbehorende mandaat. Want dat gebeurt als je politiek de rechtspraak laat overrulen (en daar komt wat je zegt toch echt op neer).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')