Ik zou een beter grapje verzinnenquote:
hij ging zo aan de haal met de harten van iedereen die er wasquote:
Ik ben nog aan het bijkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
bulbasaur use vine whip?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou een beter grapje verzinnen
Squirtle als tattoo( of hoe je het ook schrijft )
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ging zo aan de haal met de harten van iedereen die er was
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen.
meestal is de incubatietijd wat langer dan 2 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou een beter grapje verzinnen
Squirtle als tattoo( of hoe je het ook schrijft )
Precies zoals ik het me zou inbeelden jaquote:Op maandag 2 juni 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ging zo aan de haal met de harten van iedereen die er was
Ik was de volgende ochtend al ziek, maar ben ook al weken slecht bezig. Eigenlijk al maanden, maar zaterdag was de druppel!quote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meestal is de incubatietijd wat langer dan 2 dagen
nouja jij kunt in ieder geval ook niet ziek zijn geworden van de slagroomquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik was de volgende ochtend al ziek, maar ben ook al weken slecht bezig. Eigenlijk al maanden, maar zaterdag was de druppel!
Geen idee, Ik heb nooit syfilis gehadquote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meestal is de incubatietijd wat langer dan 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |