SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
uiteraardquote:Op maandag 2 juni 2025 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar heeft die ook een belangrijke taak met veel verantwoordelijkheid zoals een ONZ mod?
hij inspecteert wekelijks de tuin van fakir in de eftelingHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Dat is nog veel belangrijker. Als ONZ mod hoef je maar 2x per dag hier langs te komen.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uiteraard
hij inspecteert wekelijks de tuin van fakir in de efteling![]()
![]()
probeert het ngo een keer over 5 rondesquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
Had ik maar "K9" als TT genomen, dan had ik een foto van een hond kunnen doen in de OPHey there sunshine lift my heart![]()
Als ik er aan denk morgenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
probeert het ngo een keer over 5 rondes![]()
eerste hit is een vouwslot, ik denk mooi, compact
120 euro
mensen doe normaalHey there sunshine lift my heart![]()
Daar kun je 4 fietsen voor kopenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
eerste hit is een vouwslot, ik denk mooi, compact
120 euro
mensen doe normaal
achter het station![]()
mijn fiets is iets duurder
iemand kwam ook al met het idee voor een verzekering
geen stom planHey there sunshine lift my heart![]()
Misschien die van @ieniminimuisquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
Had ik maar "K9" als TT genomen, dan had ik een foto van een hond in de OP kunnen zettenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: