abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217851242
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hemelsbreed 5 km verderop staat een gloednieuwe supermarkt met hekken er omheen, omdat er geen ruimte is op het stroomnet.
Dat gaat nog een paar jaar duren.
Absurd gewoon.
[..]
1 op de 10.
Dat is niet veel hè.
En dan iets meer dan de helft daarvan BEV.
[..]
Nope, dat gaat hem niet worden.
Dan zullen er flink wat laadpalen bij moeten.

En dat roept aversie op, want elke laadplek kost een parkeerplaats.
Je weet hoop ik dat Supermarkten nu eenmaal ook in de piek van 16-21 stroom nodig hebben? Ander verhaal dus.

En ik zie helemaal niet het probleem met laadplekken die parkeerplaatsen kosten als daar iemand geparkeerd staat om te laden...

Het is wel even een puzzeltje, maar het is wel een puzzel die gemakkelijk kan worden gelegd.

Misschien dat onkundige bestuurders in bepaalde gemeenten lokaal roet in het eten gooien, maar dat is weer een ander verhaal. Voor die mensen is er de snellader. Of de lader op de zaak. Die zal ook steeds populairder worden, kijk voor de aardigheid eens als je langs de parkeergarages van ASML rijdt hoeveel laadplekken er zijn (ik ga er vanuit dat het vanaf de snelweg zichtbaar is, maar wellicht ook niet zo goed... hoe dan ook: het zijn er veeeeeel).
pi_217851271
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, en nee:
Ja, de auto is veilig, nee: het gebruik van bèta software, die gepromoot werd als volledig functionerend, heeft voor dodelijke slachtoffers gezorgd.
(zo goed als) Ieder type auto die op de markt is gekomen heeft voor dodelijke slachtoffers gezorgd. Zijn die volgens jou dan dus allemaal onveilig?

En vergeet niet: de voorbeelden waren niet van auto's die met AP reden, maar die er juist niet meer reden, of waarbij het onduidelijk was.

En dat zijn de beste voorbeelden die Zembla na enkele maanden werk kon vinden!
pi_217851280
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
In 10 uur?
Na 5 uur moet je je auto verplaatsen, anders betaal je 3 euro per uur.
Bij sommige laders en dat is natuurlijk op te lossen.
pi_217851281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Benzine (als zijnde niet-hybride) is inmiddels vrij marginaal (20%). Hybride en elektrisch zitten beiden op ongeveer het dubbele (Hybride iets meer).
In 2024 zijn er in Nederland de volgende aantallen nieuwe personenauto's verkocht per type brandstof:
* Hybride auto's: 159.705
* Elektrische auto's: 132.166
* Benzine auto's: 83.408
Dit blijkt uit cijfers van onder andere BOVAG, RAI Vereniging en RDC


Die hybride auto's gaan niet elke dag of meerdere malen per dag aan de stroom.
Daar gaat het dus niet om
Het gaat om de BEV-auto's.
pi_217851287
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nieuwe auto...
Er zijn nu al tweedehands EV's hè.
Dus? Die komen er niet bij. Die zijn er al.
pi_217851306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bij sommige laders en dat is natuurlijk op te lossen.
Hoe ga je dat oplossen?

Oude laders hebben geen uurtarief, maar nieuwe wel.

En dat is niet zonder reden.
Exploitanten willen geen laadpaal plakkers.
pi_217851318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus? Die komen er niet bij. Die zijn er al.
En die gaan de volkswijken in, waar mensen geen oprit hebben.
pi_217851346
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
In 2024 zijn er in Nederland de volgende aantallen nieuwe personenauto's verkocht per type brandstof:
* Hybride auto's: 159.705
* Elektrische auto's: 132.166
* Benzine auto's: 83.408
Dit blijkt uit cijfers van onder andere BOVAG, RAI Vereniging en RDC


Die hybride auto's gaan niet elke dag of meerdere malen per dag aan de stroom.
Daar gaat het dus niet om
Het gaat om de BEV-auto's.
PHEV's moet je juist vaker laden (want daar kan je maar 50 km ver mee komen, waar een BEV al snel 10 keer zover komt). Die worden nu dus vaak geladen tussen 18 en 21, dus vol in het piekmoment. Waar een BEV om de zoveel dagen nu van 18 tot 01 laadt ongeveer (of als het een Tesla is al lang en breed in het dalmoment, want de software van Tesla zorgt voor laden zodat je klaar bent met laden als je moet vertrekken, waardoor de accu lekker warm is).

Misschien moet je jezelf een beetje erin gaan verdiepen, dan ga jij ook de mogelijkheden zien. Sowieso ontkomt Nederland er niet aan dat in 2035 alle nieuwe auto's BEV's zijn. Of waterstof, maar goed... dat wordt sowieso niets.
pi_217851353
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe ga je dat oplossen?

Oude laders hebben geen uurtarief, maar nieuwe wel.

En dat is niet zonder reden.
Exploitanten willen geen laadpaal plakkers.
Exploitanten kunnen tarieven per vandaag veranderen. En je kan prima het laden tussen 21u en 7u daarvan uitzonderen.
pi_217851367
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
En die gaan de volkswijken in, waar mensen geen oprit hebben.
Daar is de openbare laadpaal voor.
pi_217851377
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
(zo goed als) Ieder type auto die op de markt is gekomen heeft voor dodelijke slachtoffers gezorgd. Zijn die volgens jou dan dus allemaal onveilig?
Dat is best een boude stelling, dat de auto daarvoor verantwoordelijk is.


quote:
En vergeet niet: de voorbeelden waren niet van auto's die met AP reden, maar die er juist niet meer reden, of waarbij het onduidelijk was.

En dat zijn de beste voorbeelden die Zembla na enkele maanden werk kon vinden!
Je omzeilt handig het voorval waarbij de Tesla hard op de rem trapte, met een kettingbotsing als gevolg.

Anyway, je keurt zelf misleidende reclame over de mogelijkheden van Autopilot goed, en verwijt de ongevallen veroorzaakt aan automobilisten die daar ingetrapt zijn.

Feit blijft dat het verschil tussen Tesla en andere merken is dat Tesla hun klanten op de openbare weg als proefkonijnen heeft gebruikt.
pi_217851388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar is de openbare laadpaal voor.
En dat zijn er 8, in een wijk met bijna 100 auto's.

Succes ^O^
pi_217851526
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is best een boude stelling, dat de auto daarvoor verantwoordelijk is.
[..]
Je omzeilt handig het voorval waarbij de Tesla hard op de rem trapte, met een kettingbotsing als gevolg.

Anyway, je keurt zelf misleidende reclame over de mogelijkheden van Autopilot goed, en verwijt de ongevallen veroorzaakt aan automobilisten die daar ingetrapt zijn.

Feit blijft dat het verschil tussen Tesla en andere merken is dat Tesla hun klanten op de openbare weg als proefkonijnen heeft gebruikt.
Ap kan er niet voor verantwoordelijk zijn, het is per definitie de bestuurder. Dus waarom ben je nu ineens doelpalen aan het verschuiven?

Die Tesla in het filmpje was geen phantom brake, want schoof tevens een baan op. En ook daar: een oplettende bestuurder en er was niet aan de hand geweest (om maar te zwijgen over de malloot die er achterop rijdt, want het was bepaald geen noodstop).

Verder is het volstrekt idioot om te denken dat een promotiefilm in de VS invloed heeft gehad op Nederlandse bestuurders!

En je weet kennelijk niet het verschil tussen feit en mening. Het was de mening van een oud werknemer die een arbeidsgeschil had (welke niet ging over AP) en die vervolgens wraak heeft genomen op Tesla met data die door de Amerikaanse RDW is beoordeeld en niet heeft geleid tot een verbod oid.
pi_217851533
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat zijn er 8, in een wijk met bijna 100 auto's.

Succes ^O^
Ik leef met je mee dat je in een klote volkswijk woont. Volgende keer anders stemmen!
pi_217851630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom tussen 9u en 15u, terwijl tussen 21u en 7u de vraag het laagst is? En de meeste mensen niet op de weg zitten.

Ik zie overal laders als paddestoelen uit de grond schieten. En sowieso: mensen die een nieuwe auto kunnen betalen (of laten betalen, want de meesten krijgen dat ding ook maar ter beschikking gesteld) hebben relatief vaak een garage of oprit ter beschikking.
De overbelasting van het elektriciteitsnet is vooral een piekbelasting. Tussen 17:00 en 21:00 is de vraag wel het grootste, maar tussen 10:00 en 17:00 is de opwek het grootste (linkje), alhoewel dat ook afhankelijk is van de zomertijd en je daar in de winter niet teveel van voor moet stellen. Als je dat op de duck curve legt, kun je dan het beste het stroomnet ontlasten.

Alhoewel het inderdaad beter zou zijn om in de winter 's nachts te laden, want dan heb je maar weinig zon.
pi_217851648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ap kan er niet voor verantwoordelijk zijn, het is per definitie de bestuurder. Dus waarom ben je nu ineens doelpalen aan het verschuiven?
In alle promotie wordt de indruk gewekt dat de auto autonoom kan rijden.
Met als gevolg dat bestuurders dat gaan doen.
En letten dus niet op, waardoor ze te laat ingrijpen als blijkt dat de Autopilot onverwachte dingen doet.

quote:
Die Tesla in het filmpje was geen phantom brake, want schoof tevens een baan op. En ook daar: een oplettende bestuurder en er was niet aan de hand geweest (om maar te zwijgen over de malloot die er achterop rijdt, want het was bepaald geen noodstop).
Een auto de plotseling uit het niets een noodstop maakt.
En dan is de bestuurder fout?

Heel bijzonder.

Zelfde met de auto's daarachter: die verwachten niet dat een auto zonder reden een noodstop maakt.

Beetje raar om ze te verwijten niet snel genoeg in te grijpen.

quote:
Verder is het volstrekt idioot om te denken dat een promotiefilm in de VS invloed heeft gehad op Nederlandse bestuurders!
De promotiefilm heeft dus wel invloed op bestuurders gehad.


quote:
En je weet kennelijk niet het verschil tussen feit en mening. Het was de mening van een oud werknemer die een arbeidsgeschil had (welke niet ging over AP) en die vervolgens wraak heeft genomen op Tesla met data die door de Amerikaanse RDW is beoordeeld en niet heeft geleid tot een verbod oid.
Ik heb het nooit gehad over een oud werknemer.
pi_217851681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik leef met je mee dat je in een klote volkswijk woont. Volgende keer anders stemmen!
Kiek, meteen weer op de man spelen.

Het is veelzeggend.

Het haalt je hele warrige verhaal over voldoende laadpalen volledig onderuit.

Ik zou zeggen, babbel eens over stemgedrag met epicbeardman, die geen oprit heeft voor een laadplaal.
pi_217851767
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het aantal laadpunten ten opzichte van het aantal EV's is in Nederland prima.
Op elke bestemming waar ik kom is vlakbij een laadpunt en Tesla heeft het aantal laadlocaties aardig uitgebreid, waardoor we onderweg zonder problemen kunnen opladen.
Echter is het nu al druk bij de laadstations.
En hoeveel procent is nu electrisch?
Als dat aantal auto's verdubbeld hebben we een probleem.
Als ik hier in de wijk kijk: in totaal 10 laadpunten.
Bij het laadpunt dat wij gebruiken zie ik altijd dezelfde 4 andere auto's.
De wijk staat verder bomvol auto's.
Maar die gaan vrijwel allemaal op benzine.
Als die binnen 8 jaar allemaal electrisch worden, dan moeten er heel wat laadpunten bij komen.
Maar het stroomnet zit vol.
Daarvoor heeft Elon Musk ook een oplossing, namelijk Tesla Powerwalls en Tesla Megapacks.

https://www.tesla.com/nl_nl/megapack
quote:
Gemakkelijke installatie
Elke Megapack-unit wordt volledig gemonteerd en bedrijfsklaar verzonden, waardoor de installatie snel en gemakkelijker kan worden uitgevoerd. De systemen hebben nauwelijks onderhoud nodig en worden geleverd met een garantie tot 20 jaar.
quote:
Megapack slaat energie voor het elektriciteitsnet betrouwbaar en veilig op, waardoor er geen gaspiekcentrales nodig zijn en stroomonderbrekingen worden voorkomen. Elke unit kan meer dan 3,9 MWh aan energie opslaan - dat is genoeg energie om gemiddeld 3.600 huishoudens een uur lang van stroom te voorzien.
Hopelijk investeert ons groene nieuwe kabinet in Tesla en subsidies op PowerWalls.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217851776
Dit vond ik zelf een interessante crash:



pi_217851782
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daarvoor heeft Elon Musk ook een oplossing, namelijk Tesla Powerwalls en Tesla Megapacks.

https://www.tesla.com/nl_nl/megapack
[..]
Hopelijk investeert ons groene nieuwe kabinet in Tesla en subsidies op PowerWalls.
Zo rijk zijn wij niet.
pi_217851822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zo rijk zijn wij niet.
https://www.marktplaats.n(...)ll-2-founders-series
quote:
80s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dit vond ik zelf een interessante crash:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Trouwens, zo'n FSD crash claim geloof ik ook niet 1/2/3 zonder dat er video van interieur te zien is.
Volgens mij zag ik ook op youtube afgelopen dagen eentje van die claimde FSD aan te hebben bij een crash maar dit al snel debunked werd.

Het is de makkelijkste get out of jail card die je kan gebruiken na een crash, hij heeft namelijk zelf toegang tot de SSD van de Tesla's opnames. Waarom zijn deze niet geupload door de user?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217852090
@SymbolicFrank als je die interessant vindt ga je dit ook wel mooi vinden.

Bekijk deze YouTube-video

About that "Tesla FSD" crash...
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217852218
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daarvoor heeft Elon Musk ook een oplossing, namelijk Tesla Powerwalls en Tesla Megapacks.

https://www.tesla.com/nl_nl/megapack
[..]
[..]
Hopelijk investeert ons groene nieuwe kabinet in Tesla en subsidies op PowerWalls.
Dus gewoon een thuisbatterij..

Dus dan ga je een batterij gebruiken om de batterij van je auto op te laden.

Zijn die dingen draagbaar?
Want het ging om huizen en appartementen zonder oprit of eigen parkeerplaats.

Ik heb wel een modulaire thuisbatterij gezien, waarbij je dan 1 module bij je auto zet, en daar de stekker van je BEV in steekt.
Dat was geen Tesla batterij.
pi_217852254
quote:
7.000 euro.
Best aan de prijs.
Dat is zeker wel weggelegd aan die untermenschen die geen oprit hebben...

Maar door strategisch te stemmen kan dat veranderen begrijp ik.
pi_217852402
quote:
:D

Ja, laten we TenneT en de lokale stroomboeren, zoals Essent, de opdracht geven marktplaats af te struinen voor miljarden tweedehands powerwalls.

:D

Dan kunnen ze beter een paar miljoen nieuwe Tesla Megapacks kopen. Die kosten maar 1,4 miljoen per stuk.

quote:
Trouwens, zo'n FSD crash claim geloof ik ook niet 1/2/3 zonder dat er video van interieur te zien is.
Volgens mij zag ik ook op youtube afgelopen dagen eentje van die claimde FSD aan te hebben bij een crash maar dit al snel debunked werd.

Het is de makkelijkste get out of jail card die je kan gebruiken na een crash, hij heeft namelijk zelf toegang tot de SSD van de Tesla's opnames. Waarom zijn deze niet geupload door de user?
Ik heb er een hele discussie over gelezen, volgens mij ergens op arstechnica, maar ik kan het niet meer vinden. En probeer er maar eens naar te zoeken.

Over het algemeen: als het duidelijk de fout van de bestuurder was, zal Tesla dat ook zeggen. Als ze niets zeggen moet je wachten tot de regering er een onderzoek naar doet. Daar is de Amerikaanse variant van de RDW (NHTSA) ook mee bezig. (Het is blijkbaar ook al het veertiende onderzoek, maar die andere waren naar individuele gevallen).

Maar op zich boeit het niet, als AP/FSD aan stond is het ook gewoon de fout van de bestuurder. Dan hadden ze dat maar niet moeten doen, of in het beste geval de rijleraar uithangen en de FSD strak in de gaten moeten houden.

Ze kunnen beter geld vragen aan Tesla voor de tijd die ze er als tester in steken. Inclusief gevarengeld!
pi_217853149
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
In alle promotie wordt de indruk gewekt dat de auto autonoom kan rijden.
Met als gevolg dat bestuurders dat gaan doen.
En letten dus niet op, waardoor ze te laat ingrijpen als blijkt dat de Autopilot onverwachte dingen doet.
[..]
Een auto de plotseling uit het niets een noodstop maakt.
En dan is de bestuurder fout?

Heel bijzonder.

Zelfde met de auto's daarachter: die verwachten niet dat een auto zonder reden een noodstop maakt.

Beetje raar om ze te verwijten niet snel genoeg in te grijpen.
[..]
De promotiefilm heeft dus wel invloed op bestuurders gehad.
[..]
Ik heb het nooit gehad over een oud werknemer.
Zembla laat 1 promotiefilmpje zien en dan is het meteen alle? Ben nou eens eerlijk!

En je moet om de software te gebruiken eerst aangeven dat je bekend bent met de beperkingen en vervolgens word je er bij het inschakelen aan herinnerd en ook nog gedurende de tijd dat die is ingeschakeld.

Ik vind jouw gedachtengang bizar en waarschijnlijk alleen te verklaren omdat je zelf nooit met FSD hebt gereden.

En de klap op de vuurpijl: AP is geen FSD, dus het filmpje gaat niet over AP.

Verder ten aanzien van de auto die stopt op de snelweg: we weten niet waarom die dat deed. Hell, we weten niet eens of AP of FSD werd gebruikt. Weet je nog dat filmpje met die Model 3 met FSD die over de kop sloeg waar jij meteen bovenop sprong… waarvan we nu weten dat de bestuurder zelf FSD uitschakelde door naar links te sturen, de Tesla een stuur correctie uitvoerde waardoor de tegenligger niet werd geraakt (levens gered!) en dat eea dus 100% driver error was. En al helemaal niet FSD die ineens naar links stuurt.

Dus je oordeelt weer, zonder de feiten te kennen. Je leert ook echt totaal niet van je fouten…

En het was dus geen noodstop.

Verder graag het bewijs dat de promotiefilm invloed heeft gehad op bestuurders en welke.

Dat Tesla klanten als proefkonijn gebruikt heeft was de mening van de oud werknemer. Heb je de aflevering niet eens gezien ofzo?
pi_217853164
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, meteen weer op de man spelen.

Het is veelzeggend.

Het haalt je hele warrige verhaal over voldoende laadpalen volledig onderuit.

Ik zou zeggen, babbel eens over stemgedrag met epicbeardman, die geen oprit heeft voor een laadplaal.
Het blijft maar lastig voor jou om te begrijpen dat als ik reageer op de inhoud van jouw posts dat het niet op de man is.

Jij gooit zelf erin dat in jouw wijk het kut is geregeld. Tsja… who cares?
pi_217853334
Ik vond die Cybertruck crash interessant, omdat ik dan denk: "ja, dat moet je niet doen". Een dunne paal, die na het reduceren van de resolutie nog slechts 1 pixel breed is, aan het einde van wat er uitzie als een rijstrook. (Het was een wat vreemde invoegstrook.) Zou hij die lantarenpaal zien? Zou hij zien waar hij aan de grond vastzit? Zou hij die stoeprand herkennen als een stoeprand of zien als een witte lijn? De objectherkenning heeft daar gegarandeerd problemen mee gehad.

En als je het niet herkent, dan moet je gewoon doorrijden, zoals we weten. Wat hij dus ook heeft gedaan.

Zou de bestuurder het fout gedaan kunnen hebben? Zeker, het was donker en nat, dus lichtjes overal. Maar dat zou het de FSD ook niet gemakkelijk gemaakt hebben. En mensen zijn een stuk beter met het interpreteren van een onbekende situatie. Onze objectherkenning is een stuk geraffineerder dan die van FSD.
pi_217853743
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
7.000 euro.
Best aan de prijs.
Dat is zeker wel weggelegd aan die untermenschen die geen oprit hebben...

Maar door strategisch te stemmen kan dat veranderen begrijp ik.
twitter


Met een pro-klimaat kabinet kunnen we gebruik maken van dit soort installaties voor ons volle energienetwerk. Elon nog rijker maken.
In de drukke uren dat Elon's megapacks het overnemen/load balancing doen.

Naast de auto's, de FSD, de optimus robot, zonnepanelen, supercharger netwerks ook nog eens de wereld redden van blackouts. Ben vast nog veel vergeten.

Toppertjes hoor.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217853782
En voor iemand die nog werk zoekt als ICT Helpdesk voor Noord Amerika, vacature in Amsterdam:

IT Support Technician, North America/EMEA

quote:
Wat u gaat doen

Quickly respond to requests for technical assistance over the phone or via ticketing system
Resolve issues through our ticketing system on first touch, whenever possible
Manage and Triage tickets coming into global queue to different IT Operations teams
Diagnose and resolve technical hardware and software issues on Windows, Mac, Linux and other operating Systems
Working with Active Directory, Exchange, PowerShell or Office 365 and Windows server daily
Identify and escalate issues requiring urgent attention to appropriate teams or leadership
Interface with the various technical teams to understand issues coming to the IT Help Desk
Interpret how to solve long term needs within the framework of IT standards
Create or edit documentation regarding troubleshooting, IT process and end user articles
Become a subject matter expert in different IT areas, becoming an escalation point for support questions

Wat u te bieden hebt

Minimum of 2 years’ experience within a desktop support or IT Help Desk role
Excellent problem solving, communication and interpersonal skills along with patience, a customer-friendly attitude and the ability to work in a team environment
Bachelor’s degree in computer science, Information Systems, or equivalent training/education
Experience troubleshooting hardware and software on Windows, Mac and Linux devices
Experience troubleshooting basic client-side network (DHCP, DNS, Static IP) problems
Experience troubleshooting Active Directory, Exchange and Office 365 problems
Experience with answering phone calls in a Help Desk capacity
Must have excellent communication skills
Voor enige vragen kunt u ook terecht bij de FOK webcare, @VEM2012 en @epicbeardman beantwoorden uw vragen met alle liefde.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217854287
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Met een pro-klimaat kabinet kunnen we gebruik maken van dit soort installaties voor ons volle energienetwerk. Elon nog rijker maken.
In de drukke uren dat Elon's megapacks het overnemen/load balancing doen.

Naast de auto's, de FSD, de optimus robot, zonnepanelen, supercharger netwerks ook nog eens de wereld redden van blackouts. Ben vast nog veel vergeten.

Toppertjes hoor.
Wie weet krijgen we weer een links kabinet.
pi_217854314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het blijft maar lastig voor jou om te begrijpen dat als ik reageer op de inhoud van jouw posts dat het niet op de man is.

Jij gooit zelf erin dat in jouw wijk het kut is geregeld. Tsja… who cares?
Jaar, nu is het in heel Nederland fantastisch geregeld, behalve in mijn woonwijk _O-

Ik kan het je sterker vertellen: vriend van me woont in een wijk vol luxe woningen aan het water, waarbij ongeveer de helft van de woningen een eigen oprit heeft..in die hele wijk is geen enkele openbare laadpaal te vinden.

Pas 3 km verderop was de eerste laadplaal.

Hier zijn dat 8 laadpalen op loopafstand op ongeveer 100 auto's.

Jij zegt dat 1 op de 10 een EV is, daarvan iets meer dan de helft een BEV.
Dat betekent dat er voldoende laadpalen staan.

Maar het punt is: wat als straks de helft van die auto's electrisch is?
Dan 5x meer laadpalen?
Theoretisch, waarom niet?
Op de zaak staan er 40.
Maar in de praktijk betekent dat tienduizenden extra laadpalen in deze stad. Op een overvol netwerk.
En waarbij elke laadplek een parkeerplaats inneemt, terwijl er nu al een tekort is aan parkeerplaatsen.

En daar is nu al wrevel over.

Ik zie dat niet binnen 5 jaar tijd veranderen.
Die transitie naar volledig electrisch gaat er zeker komen, maar niet op het tempo dat fabrikanten laat verdwijnen.
Je ziet nog steeds dat het gros aan nieuwe auto's op benzine rijdt.
Al dan niet hybride.


Last but not least, mijn vader woont in een pittoresk dorpje met 1500 inwoners.
Daar zijn welgeteld 4 openbare laadpunten.

Dat is niks op dat aantal mensen.
Maar er staat nooit een auto te laden als ik bij hem op visite ben.
Altijd plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')