Net die kennis, en dan toch meewerken met zijn herverkiezing en actief beleid uitvoeren.quote:
Ik hoop dat ze elkaar kapot maken.quote:
Vermoeiend dit. De machtigste man en de rijkste man ter wereld en beiden worden een stel kleuters tijdens een ruzie…quote:
Niets nieuws onder de zon, beide gedragen zich al maanden zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeiend dit. De machtigste man en de rijkste man ter wereld en beiden worden een stel kleuters tijdens een ruzie…
Er komt weer een mooi instapmoment aan…quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aandelen zijn gewoon overgewaardeerd...
My god, vind je nu echt niet dat Musk zelf bizar reageert op zijn platform?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het alternatief is dat je heel kinderachtig reageert op de poging van Elon om deze wet van tafel te krijgen…
Als je aan Musk komt, kom je aan Vem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
My god, vind je nu echt niet dat Musk zelf bizar reageert op zijn platform?
In plaats daarvan ben ik kinderachtig. Het is goed met je.
Dat was al langer duidelijk ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je aan Musk komt, kom je aan Vem.
Zoals zijn moeder zegt, hij is gewoon een jongen met een ontwikkelingsstoornis.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Musk heb ik hierboven ook al kinderachtig genoemd, dus…quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Aldus Wantie die iedere dag meermaals te onpas klaagt over aanvallen op de man.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je aan Musk komt, kom je aan Vem.
Heb je ook nog iets inhoudelijks?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was al langer duidelijk ja.
Natuurlijk spoort Trump ook niet, maar Musk heeft echt hulp nodig denk ik. Het gaat helemaal niet goed met hem, dat was ook wel te zien aan zijn uiterlijk de laatste keer met dat blauwe oog. Hij zag er ook erg bleek en gespannen uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoals zijn moeder zegt, hij is gewoon een jongen met een ontwikkelingsstoornis.
Ze zijn gewoon te emotioneel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeiend dit. De machtigste man en de rijkste man ter wereld en beiden worden een stel kleuters tijdens een ruzie…
Dat worden ze niet opeens hoor. Dat waren ze altijd al.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |