Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar eet smakelijk!quote:Op maandag 2 juni 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb stamppot van aardappelen, prei en veldsla, met wat zongedroogde tomaat erdoor.
Apart, maar best lekker.
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik mn allereerste echte plagiaat meemaken, spaannneend (en kut want het levert alleen maar extra werk op)
Hoe zijn jullie er achtergekomen?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik mn allereerste echte plagiaat meemaken, spaannneend (en kut want het levert alleen maar extra werk op)
Ga volgende maand gewoon gezellig met haar uit etenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij durft niets anders meer te zeggen.
Ook niet in het nep.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
@:dud0r
Ik ben toch niet eng in het echt?
overal tegenstrijdighedenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie er achtergekomen?
het gaat over een scriptiequote:Op maandag 2 juni 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ik snap dat niet, dat studentrn dat durven/doen
WAT?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een snuffelstage van twee dagen verzonnen trouwens. En een verslag over geschreven, alles verzonnen![]()
Succes iig. Wat is de procedure? Bewijs leveren, examencommissie, brief naar huis?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
overal tegenstrijdighedenwe weten het nog niet zeker, gaan ruwe data opvragen maar betwijfel echt heel erg of dat er is
*noteertquote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een snuffelstage van twee dagen verzonnen trouwens. En een verslag over geschreven, alles verzonnen![]()
Nee ik ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het gaat over een scriptieik snap ook niet dat je dat wil?!
Goed voor de plantjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oh vanaf donderdag gaat het de rest van de week alleen maar weer kutweer worden.
Die paar spetters waren niet 'fucking veel', jongedame!quote:
Dat valt ook wel weer meequote:
Valt reuze mee.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die paar spetters waren niet 'fucking veel', jongedame!
quote:
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Gewoon even lekker door de regen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |