Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zodra mensen vooroordelen over je gaan hebben blijkbaar
Maar dat hebben mensen altijdquote:Op maandag 2 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zodra mensen vooroordelen over je gaan hebben blijkbaar
als autist ben ik pro hokjesquote:
zoiets denk ik ook, maar ik denk ook dat het vooral een gedachte is van mensen en niet zo zeer de realiteit. En denk ook niet dat het heel bewust is bij de meeste mensen. We zijn ook gewoon kuddedieren natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, omdat mensen toch bang zijn dat het nadelig is in de maatschappij vanwege vooroordelen, waardoor alleen mensen die van het padje af zijn zich nog een alternatief uiterlijk kunnen permitteren, waardoor de vooroordelen weer versterkt worden?
zuurstokken zijn toch lekker?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja ik denk soms laat ik me normaler kleden en dan word je de halve dag zuurstok genoemd
dat is een mening, bij iedereen andersquote:
Heeft mijn hokje wel dekentjes?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als autist ben ik pro hokjes
het maakt de wereld makkelijker voorspelbaar
quote:
Ja daar zijn er nogal wat van iddquote:Op maandag 2 juni 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welke definitie je van normaal gebruikt?![]()
Hopelijk nog wel een beetje normaal verdeeldquote:
Denken dat mensen een vooroordeel hebben is ook een vooroordeelquote:
Nee dat ben jij niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
@:dud0r
Ik ben toch niet eng in het echt?
Wat was de grap?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:45 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer mijn grap is weggehaald door de polizei
Wat een grap.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:45 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer mijn grap is weggehaald door de polizei
Zegquote:Op maandag 2 juni 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij durft niets anders meer te zeggen.
Heul niet!quote:
sla is heerlijk warmquote:Op maandag 2 juni 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb stamppot van aardappelen, prei en veldsla, met wat zongedroogde tomaat erdoor.
Apart, maar best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |