Denk wel meerquote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na het poepen meten scheelt ook weer 178 gram
KSSST!!!quote:
De spieren in de tenen spelen een cruciale rol bij de beweging van de voeten en het behouden van balans en stabiliteit. Er zijn verschillende spieren die verantwoordelijk zijn voor het buigen en strekken van de tenen, alsook voor de afwikkeling over de grote teen.quote:
let je op lilak!quote:Op maandag 2 juni 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De spieren in de tenen spelen een cruciale rol bij de beweging van de voeten en het behouden van balans en stabiliteit. Er zijn verschillende spieren die verantwoordelijk zijn voor het buigen en strekken van de tenen, alsook voor de afwikkeling over de grote teen.
is vergelijkbaar met spieren in de vingersquote:
Pas maar op, wat nu niet is kan op oudere leeftijd zo maar in eens komenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ik mag totaal niet mopperen over mijn gewicht in combinatie tot wat ik allemaal naar binnenschuif.
Met een lekkere hemarookworst erbij?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:02 schreef StevenHyde het volgende:
Daarom ga ik nu maar andijviestamppot eten en geen waterfiets
Nou ik hoop voor jou van nietquote:Op maandag 2 juni 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een hemarookworst met slagroom hoop ik. Ik laat me verrassen.
Uurtje nogquote:
mijn neefje van 4 gaat pas over 2 uur naar bedquote:Op maandag 2 juni 2025 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat SwJ vandaag vroeg naar bed wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |