Konijn!quote:
Ik heb het in principe altijd bij. Behalve laatst dan toen er een pinstoring was bij de Rabo en ik bij de Jumbo stond met een volle tas.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar we moeten wel cash in huis hebben
word lache als het een keer fout gaat en je dus van dat geld boodschappen gaat halen
lekker in de rij tot achter in de winkel
Ja dat is schitterend, deed Max ook altijd, de raarste pasjes deed hij somsquote:Op maandag 2 juni 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik enorm genieten als ze staat te zingen en dansen vanuit haar tenen![]()
Over 16 dagen wordt ze vijf
Vreselijk vind ik zequote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet, er wordt gigantisch veel gejat.
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.
Doet een pinautomaat het als de stroom uitvalt.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het in principe altijd bij. Behalve laatst dan toen er een pinstoring was bij de Rabo en ik bij de Jumbo stond met een volle tas.
Dan voel je je toch een pauper hoor, als je je boodschappen niet kan betalen en 'even geld moet gaan halen'
ik had het zaterdag niet bijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het in principe altijd bij. Behalve laatst dan toen er een pinstoring was bij de Rabo en ik bij de Jumbo stond met een volle tas.
Dan voel je je toch een pauper hoor, als je je boodschappen niet kan betalen en 'even geld moet gaan halen'
Hey Grrrrrrrrquote:Op maandag 2 juni 2025 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze hebben hier bij de ALDI de zelfscankassa's weer weggehaald.Geen idee waarom maar ik vind het ruk, ik kom daar vaak juist voor 1 of 2 dingen en daar waren die zelfscanners superhandig voor.
neequote:Op maandag 2 juni 2025 11:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Doet en pinautomaat het als de stroom uitvalt.
Lullig dan..quote:
Ik had expres voor in de Nacht zelfs gezorgd dat ik kleine biljetten bij hadquote:
O ja dat is ook een scenario. De laatste tijd veel stroomstoringen geweest. Ben benieuwd hoe de winkels het dan oplossen want de kassa is ook electricschquote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar we moeten wel cash in huis hebben
word lache als het een keer fout gaat en je dus van dat geld boodschappen gaat halen
lekker in de rij tot achter in de winkel
Hola Dottert!quote:
Koeneloen!quote:
Mooi he?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is schitterend, deed Max ook altijd, de raarste pasjes deed hij soms
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had expres voor in de Nacht zelfs gezorgd dat ik kleine biljetten bij had
ach weer wat geleerd, ga nog wel mensen zo gek krijgen om nog een keer te gaanquote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hey Amyquote:
Vast niet om je drankjes te betalenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |