Lezen Kree ik zeg niet heb je maar had jequote:Op maandag 2 juni 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee want rest week is volgeplanned en vrijdagochtend ga ik week storingsdienst in.
heb genoeg om ff te overleven paar dagen nu...quote:Op maandag 2 juni 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien kan je daar vandaag naar toe lopen, om boodschappen te doen
Heb de app van Picnic wel gehaald, maar nog nooit er iets besteldquote:Op maandag 2 juni 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
heb genoeg om ff te overleven paar dagen nu...
nog afgezien van dat want dat flink is ff snel bezorgen, ben ook fan van Picnic enzo.
Ik doe ze liever zelf dan dat ik ze laat bezorgenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien kan je daar vandaag naar toe lopen, om boodschappen te doen
las het wel, sorry praten alleen ff uit mezelf.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lezen Kree ik zeg niet heb je maar had je
tis vrij oke, ze nemen statiegeld flessen ook mee.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb de app van Picnic wel gehaald, maar nog nooit er iets besteld
Ja prima, al vind ik het jammer dat ik zo laat dat overleg heb. ANders had ik mijn dochter mee genomen voor een hapje eten .quote:Op maandag 2 juni 2025 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
las het wel, sorry praten alleen ff uit mezelf.
nouja oke weekje dus voor jou denk?
Je hebt ook suikervrije drop van de AH zelf hé haal ik ook wel eens anders bij de Aldiquote:Op maandag 2 juni 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ze liever zelf dan dat ik ze laat bezorgen
Een keer in de zoveel tijd doe ik dat Ik kocht bij AH altijd klene suikervrije drop/fruit
Die hebben ze uit de schappen gehaald en kan je dus alleen nog maar bestellen.
Nadeel is dat je altijd voor mininaam 50 euro moet bestellen
IK wacht meestal tot die zakjes in de aanbieding zijn dan neem ik gelijk voor 50 euro van die snoeppies![]()
Ik moet altijd lachem om die koppen van die bezorgers als ze alleen dat komen bezorgen
Vind die niet echt goedkoop eelijk gezegdquote:Op maandag 2 juni 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb de app van Picnic wel gehaald, maar nog nooit er iets besteld
Dat is wel handig iddquote:Op maandag 2 juni 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
tis vrij oke, ze nemen statiegeld flessen ook mee.
hoe is dat dan met je dochter en meenemen naar werk?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prima, al vind ik het jammer dat ik zo laat dat overleg heb. ANders had ik mijn dochter mee genomen voor een hapje eten .
Maar wij krijgen tijdens dat overleg wel lekker soep en lekkere broodjes
DOen ze bij AH ookquote:Op maandag 2 juni 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
tis vrij oke, ze nemen statiegeld flessen ook mee.
Geen idee, heb ook nooit echt op de prijzen geletquote:Op maandag 2 juni 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die niet echt goedkoop eelijk gezegd
tis wel oke, alleen ik zit altijd met die bezorgtijd en dat ik. niet zeker weet of ik er wel kan zijn dan. maataar je kunt het redelijk inplannen bij ze.quote:
Hey:W Aequequote:
Ja je hebt ook meer van Klene, maar ik ben niet zo gek op alleen drop. Ik vind die drop/fruit muntdrop het lekkerstquote:Op maandag 2 juni 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt ook suikervrije drop van de AH zelf hé haal ik ook wel eens anders bij de Aldi
Haha een lading van die zakjes
mjah ouderwets. ik zie vooral bejaarden die met karretje pad blokkerenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
Ik struin liever door de supermarkt, zie je ook nog eens weer nieuwe producten..
Nee ik zeg dat het jammer dat ik zo laat terug ben van het overleg. Had ik dat niet gehad dan had ik mijn dochter mee genomen uit eten omdat het haar verjaardag is.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
hoe is dat dan met je dochter en meenemen naar werk?
ik had altijd nog willen doen mijn neefjes en nichtjes nl mee naar werk. maar de regels zijn onwijs aangescherpt dat het niet zo meer kan.
Ja en weet je zeker dat je vers spul hebt.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
Ik struin liever door de supermarkt, zie je ook nog eens weer nieuwe producten..
Deze bedoel je? https://www.ah.nl/product(...)-muntdrop-drop-fruitquote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja je hebt ook meer van Klene, maar ik ben niet zo gek op alleen drop. Ik vind die drop/fruit muntdrop het lekkerst
Die hebben ze niet van het eigenmerk dat is alleeen drop hebben ze bij de lidll ook wel
Ja soms wel maar soms ook niet..quote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ouderwets. ik zie vooral bejaarden die met karretje pad blokkeren
Nou ik dat jonge grut wat snel vanuit het werk even boodschappen gaan doen en overal de kar laten saan en heen en weer vliegenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ouderwets. ik zie vooral bejaarden die met karretje pad blokkeren
Kan je het ook zelf beter checken hoe het eruit ziet zeker met groente of fruitquote:Op maandag 2 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en weet je zeker dat je vers spul hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |