Hey Lovelyquote:
Hey Dottekequote:
Had je wel vroeger verwacht?quote:
Had even geen zinquote:
Snap ik welquote:
Het is echt super rustig hier vanmorgen.quote:
Ja ik zie het, misschien wordt het zo nog wel drukker ( of niet )quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt super rustig hier vanmorgen.
We gaan het zien, maar het is lauw voor het begin van een maandquote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik zie het, misschien wordt het zo nog wel drukker ( of niet )
Dat is een ding wat zeker isquote:Op maandag 2 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar het is lauw voor het begin van een maand
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Hee Kree, lang weekend?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:20 schreef kree het volgende:
mwah ben toch vrij dus wil best ff kletsen hoor
Niet echt, de maandag dingenquote:
ja haha ik had deze maandag nog vrij gevraagd omdat nog net ff kon.quote:
Nee helemaal niets. Misschien even boodschappen doen maar dat was het wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet echt, de maandag dingen
Jij nog plannen?
Ah ok,ja moet ik vanmiddag ook even..quote:Op maandag 2 juni 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Misschien even boodschappen doen maar dat was het wel.
nou wordt er wel steeds makkelijker in. hahaha het scheelt niet eens onwijs veel eigenlijk met de supermarkt die hier op 5 min lopen zit.quote:
Had je donderdag en vrijdag ook vrij?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha ik had deze maandag nog vrij gevraagd omdat nog net ff kon.
verder ook niet heel veel plannen. ben al blij dat ik ff vrij ben dagje..
en jij?
Nou misschien kan je daar vandaag naar toe lopen, om boodschappen te doenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou wordt er wel steeds makkelijker in. hahaha het scheelt niet eens onwijs veel eigenlijk met de supermarkt die hier op 5 min lopen zit.
nee want rest week is volgeplanned en vrijdagochtend ga ik week storingsdienst in.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je donderdag en vrijdag ook vrij?
Ik heb helemaal geen plannen voor vandaag
Deze week ook niet zo heel veel verder
Morgen avond om 18 uur even een korte teams vergadering
Woensdagmorgen eerst fysio mijn tweelingjarig, maar die vieren het niet. Ik heb van 16.30 tot 18.30 een overleg in Apeldoorn en wil daarna even naar mijn dochter om haar te feliciteren. Ze woont hier dicht bij dus is te zon, de andere helft van de tweeling, mijn zoon, woont in Arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |