SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die is er wel ooit geweest, maar volgens mij een stille dood gestorven..quote:
Ik vind dat je je test goed gemaakt hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
"If you want to get more feedback on your test, contact your test sponsor."
Flauw wel
Dankjewelquote:Op zondag 1 juni 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat je je test goed gemaakt hebt.
Waarom volgend jaar en niet nu?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm wel leuk projectje voor volgend jaar om te vragen of ik een van de veldjes hier tegen de gevel mag adopteren van de gemeente.
Omdat dit jaar de tijd eerst naar de hond gaat en mijn eigen huis. Ik heb wel veel plezier in tuinieren dus vandaar dat ik zeg dat ik het misschien volgend jaar oppakquote:Op zondag 1 juni 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom volgend jaar en niet nu?
Geen idee. Morgen?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
Lekker bezig @:nattekat
En wanneer hoor je hier dan wat van?
Wist je dat deze vorm schoen/zool heel slecht is voor je voeten?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, ze hebben weer nieuwe Terrex, worden er ook niet goedkoper opMaar ze hebben eindelijk weer eens kleurtjes ipv een Audi kleurenpalet
https://www.adidas.nl/ter(...)ceSelSize=JR7066_650
Deze is ook wel leuk, maar nog wat duurderhttps://www.adidas.nl/ter(...)ceSelSize=JQ9908_650
Welke van de twee?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wist je dat deze vorm schoen/zool heel slecht is voor je voeten?
Nee, vertel het hem maar.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wist je dat deze vorm schoen/zool heel slecht is voor je voeten?
De zool als een boog met de tenen omhoog.quote:
Oh ok, wat moet ik dan kopen?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De zool als een boog met de tenen omhoog.
Ah ja, dat klinkt wel heel erg prettig voor op onverhard terrein, plat heeft ook altijd zoveel gripquote:
Als je stilstaat moet je voet plat zijn en dan bij het lopen kun je dan je voet rollen. Betekent niet dat je geen grip hebt?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt wel heel erg prettig voor op onverhard terrein, plat heeft ook altijd zoveel grip
Ik heb ook nog Reebok Nano X Tr, die hebben een vlakke bodem, superstijve hak en flexibele voorkantquote:Op zondag 1 juni 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je stilstaat moet je voet plat zijn en dan bij het lopen kun je dan je voet rollen. Betekent niet dat je geen grip hebt?
Mijn blotevoetenwandelschoenen hebben gewoon zool. En door hun flexibiliteit meer grip omdat ik beter mijn voet kan neerzetten.
Dat zijnntoch S3 werkschoenen?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Reebok Nano X Tr, die hebben een vlakke bodem, superstijve hak en flexibele voorkant
Werkschoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |