Gewoon, Bergen. Stukje ten westen van waar ik zit.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze staat op Zoom.![]()
Ik weet niet welke Bergen jij hebt?
Wel een leuke grap om een plaats in Noord-Holland zo te noemen.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon, Bergen. Stukje ten westen van waar ik zit.
Volgens buienradar slaat het mij ook gewoon over, gelukkig!quote:Op maandag 2 juni 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook helemaal niet dat ze dat hadden afgegeven voor vandaag.
Ja, had beter "Duinen" kunnen heten dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een leuke grap om een plaats in Noord-Holland zo te noemen.
Op Texel heb je de Hoge Berg. 15 meter hoog.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had beter "Duinen" kunnen heten dan.
Is wel echt het hoogtepunt daar.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Texel heb je de Hoge Berg. 15 meter hoog.
Texelquote:Op maandag 2 juni 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Texel heb je de Hoge Berg. 15 meter hoog.
Nope. De Seetingsnol is 25 meter.quote:
Daarom hoogtepunt en niet hoogstepunt.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. De Seetingsnol is 25 meter.Maar dat is een duin, geen berg. Ik moet altijd wel lachen om die snollen daar. Je hebt ook de Fonteinsnol.
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom hoogtepunt en niet hoogstepunt.
Ik had m'n zonnescherm alvast naar beneden gedaan voor de voorspelde zon. In plaats daarvan heeft het alleen geregend, wat niet voorspeld isquote:
Oh tjeetje. Moeten we de brankweer bellen?quote:
Dan gaat ze niet mee.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf eten met monster. dus stelde hudson voor. Wil ze daar niet heen![]()
@:cherrylips
ik maak je maandag nog maandagerigquote:
nee ik dacht langer vakantie te hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh tjeetje. Moeten we de brankweer bellen?
Was je doorgestreept??quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee ik dacht langer vakantie te hebben
Wanneer/hoe kwam je erachter dat je toch niet meer vrij was?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik maak je maandag nog maandagerig
[..]
nee ik dacht langer vakantie te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |