quote:Op maandag 2 juni 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stigik ben wat telleurgesteld in wat ik elders lees dus die keer geen liefdevolle begroeting maar alleen een
![]()
Mij eigenlijk ook. Vooral met die elektrische fietsen/fatbikes, telefoon en combinatie daarvan.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vooral knap dat er niet nog meer fietsers doodgaan per jaar.
Ik had er van het weekend ook weer eentje, een fatbike die aan het spookrijden was op de rijbaan, dus niet op het aparte fietspad. Ik zag haar in m'n ooghoek toen ik afsloeg, anders had ze eronder gelegen. Domme trut.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt hoor
[..]
Mij eigenlijk ook. Vooral met die elektrische fietsen/fatbikes, telefoon en combinatie daarvan.
Die rijden ook bijna allemaal met oortjes in en ogen gericht op hun telefoon.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vooral knap dat er niet nog meer fietsers doodgaan per jaar.
Precies zoiets ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er van het weekend ook weer eentje, een fatbike die aan het spookrijden was op de rijbaan, dus niet op het aparte fietspad. Ik zag haar in m'n ooghoek toen ik afsloeg, anders had ze eronder gelegen. Domme trut.
Bijna eentje onder het voorwiel van de motor gehad. Fietste gewoon door alsof er niks aan de hand was. Moest wel een noodstop maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die rijden ook bijna allemaal met oortjes in en ogen gericht op hun telefoon.
ik denk dat er regelgeving over moet komen, gelijk trouwens met alle elektrische fietsen. die bejaarden die met 40 ff denken dat ze wel kunnen zijn ook levensgevaarlijk. en als ze vallen breken ze alle botten.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies zoiets ja.
Toen ik nog in mijn oude huis woonde had de hele buurt daar zowat fatbikes. Mijn buren waren met 4 thuis en die hadden er 3Dat die kinderen niet onder een auto zijn gekomen is een wonder.
quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
Van het weekend lekker wezen fietsen met mn nieuwe fiets!
Word ik eerst door 1 of andere muts bijna aangereden die niet oplette bij het afslaan, lig ik daarna bijna onder een motor omdat motormuis niet goed keek en pas op het laatste moment ging remmen terwijl ik voorrang had.
Ben in beide gevallen maar snel doorgefietst.
Fatbike?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
Word ik eerst door 1 of andere muts bijna aangereden die niet oplette bij het afslaan, lig ik daarna bijna onder een motor omdat motormuis niet goed keek en pas op het laatste moment ging remmen terwijl ik voorrang had.
quote:Op maandag 2 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
Zo, nou blij?quote:Op maandag 2 juni 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk je met jouw uitgebreide ervaring inmiddels die TS wel kan adviseren
Zie hier in het dorp ook regelmatig dat er dan een klein kind zwabberend op zijn fietsje rijdt en dan een van de ouders er half zwalkend achter met de telefoon in de hand aandachtig op het schermpje staren.Of dat ze met een roedel kinders in de bakfiets met de telefoon in de handen zitten en er van uit gaan dat iedereen maar voor ze stoptquote:Op maandag 2 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er van het weekend ook weer eentje, een fatbike die aan het spookrijden was op de rijbaan, dus niet op het aparte fietspad. Ik zag haar in m'n ooghoek toen ik afsloeg, anders had ze eronder gelegen. Domme trut.
De realiteit is andersquote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie hier in het dorp ook regelmatig dat er dan een klein kind zwabberend op zijn fietsje rijdt en dan een van de ouders er half zwalkend achter met de telefoon in de hand aandachtig op het schermpje staren.Of dat ze met een roedel kinders in de bakfiets met de telefoon in de handen zitten en er van uit gaan dat iedereen maar voor ze stopt
Nee, buttery smooth.quote:
Gewoon onverwerkt trauma, misschien moet je de koffer gewoon eens in het echt zienquote:Op maandag 2 juni 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
9 jaar geleden al en heb er nog steeds nachtmerries over
confrontatie therapie?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon onverwerkt trauma, misschien moet je de koffer gewoon eens in het echt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |