Onze morele superioriteit zelfs t.o.v. landen als China moeten we helaas inslikken inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Demense in dit land zijn voor het overgrote deel kwaadaardige facistische collaborateurs. Voor het tribunaal ermee, met miljoenen tegelijk.
En schaf dat stemrecht en die democratie nou toch een keer af. Leuk idee op papier, maar het werkt niet, heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken.
We worden min of meer gedwongen om strategisch op Timmermans te stemmen, maar ik blijf volledig pacifistisch achter de PvdD staan.quote:
21=5quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:47 schreef Pistolero het volgende:
Heeft WLR er meer verstand van dan de peilingaids van crimineel Maurice de H. ?
[poll=8944]
De VVD en de altijd met de VVD meewaaiende media hebben de kaarten in handenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk komt er een meer wezenlijk thema aan bod dan migratie in de komende campagne.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk komt er een meer wezenlijk thema aan bod dan migratie in de komende campagne.
Lasbril en Baudet zullen hun kans wel ruiken. Al lijkt mij niet dat die heel veel stemmen gaan trekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met alle plezier neem ik mijn ongelijk betreffende de val van het kabinet.
Ben benieuwd of Nederland nog rechtser kan stemmen.
Je zou toch zeggen dat campagne voeren over het ondewerp waar jouw minister totaal gefaald heeft niet het be-quote:
JA21quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke rechtste partij gaat in het gat springen na achtereenvolgens de successen van FVD, BBB en NSC?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke rechtste partij gaat in het gat springen na achtereenvolgens de successen van FVD, BBB en NSC?
Zoiets, Chris Stoffer van de SGP, ziet er uit dat je hem liever niet bij je kinderen laat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dit een AI mashup van Jonas Vingegaard en WOUT?
Weet je wie eerst een website voor kinderen had?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets, Chris Stoffer van de SGP, ziet er uit dat je hem liever niet bij je kinderen laat.
https://hitlerjugend.de?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie eerst een website voor kinderen had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |