Mooi hé.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:16 schreef hhh38 het volgende:
Alle seinen op groen voor de VVD om weer de grootste te worden inderdaad
Announce Daniel Koerhuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De dag dat Yesilgöz ooit oprot uit de politiek, zie ik wel als een feestdag. Niet dat de politieke ziekte daarmee is uitgeroeid, maar het is echt een grof schandaal hoe die liegende, hypocriete, schijnheilige trien nog in het zadel zit bij de VVD.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De dag dat Yesilgöz ooit oprot uit de politiek, zie ik wel als een feestdag. Niet dat de politieke ziekte daarmee is uitgeroeid, maar het is echt een grof schandaal hoe die liegende, hypocriete, schijnheilige trien nog in het zadel zit bij de VVD.
Ze is ook echt doodsbang dat ze nu met linksere partijen moet samenwerken hè. Ik gun haar een eindeloze eenzame opsluiting met Josef Stalin in het hiernamaals.quote:VVD-leider Yesilgöz is woedend de kamer van Wilders uitgestapt. "Hij kiest voor zijn eigen ego en zijn eigen belang", zegt ze. "Ik ben verbijsterd. Hij gooit de kans op een rechts beleid weg. Dit is superonverantwoord."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ik was al helemaal vergeten dat die bestaat.quote:
Ho ho, dat is hier het ding niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ze is ook echt doodsbang dat ze nu met linksere partijen moet samenwerken hè. Ik gun haar een eindeloze eenzame opsluiting met Josef Stalin in het hiernamaals.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was al helemaal vergeten dat die bestaat.
Mooi om de meest walgelijke VVD'ers in één beeld te hebben. Het zijn ook allemaal treurige figuren.quote:
Geen rode broek te zijn, dit lijkt me AIquote:
Mehhhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schrijver Griet Op de Beeck gaat het interviewprogramma van de VPRO presenteren. Ze treedt in de voetsporen van onder meer Adriaan van Dis en Janine Abbring. „Het is niet de bedoeling dat Zomergasten alleen over donkere zielenroerselen gaat.”
@:Slobeend
Pikken we dit???quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen in die SC zijn niet goed snik
Dit moet je dus bijvoorbeeld absoluut niet serieus nemen @Slobeendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |