Omdat alleen alcoholisten die nog drinken elkaar kunnen begrijpen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat maakt het des te bijzonderder dat Masberum juist hem wel serieus neemt.
In mijn logica niet vanaf inderdaad, vanuit alcoholisten vermoed ik van wel, ook ik heb het riedeltje vaker gehoord.quote:
Of spreek samen af op een terrasje onder het genot van een heerlijk glaasje Shirley Temple.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie kunnen ook elkaars post historie ff lezen. Want de meeste fokkers kunnen het verhaal wel van Kree en Masberum. Ga lekker mailen met elkaar. Misschien ontstaat er een mooie vriendschap bij jullie 2 en kunnen jullie elkaar helpen om weer nuchter te worden in deze kut wereld.
Nope. Sterker nog, niet heel lang geleden moest hij zich nog ziekmelden voor het werk omdat hij teveel gezopen had.quote:
Kennelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat alleen alcoholisten die nog drinken elkaar kunnen begrijpen.
Ja, en er was ook iets met ambulancepersoneel beloven zich te melden bij de huisarts of de afkickkliniek ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 21:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope. Sterker nog, niet heel lang geleden moest hij zich nog ziekmelden voor het werk omdat hij teveel gezopen had.
Maar ik ken veel van Kree wel hoor. Hij en ik zijn matties. Maar hij wou schrijven hoe hij eraf is gekomen en wat hij gedaan heeft, dat stuk heb ik alleen nog niet meegekregen vandaar. Wel alles van de voorgaande jarenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik onderschat je niet, de ervaring leert mij dat als jij drinkt, dat hoe later het wordt, je teksten onleesbaar worden, dus is nu dan niet zo handig om je verhaal te gaan tikken, daarom de verwijzing naar je pohi en wie weet zitten daar wel leesbare stukken bij voor Masberum.
Daar had ik ook iets van opgevangen inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en er was ook iets met ambulancepersoneel beloven zich te melden bij de huisarts of de afkickkliniek ofzo
Juist en wie weet ontstaat er een bromance en kunnen ze samen dingen doen en zijn ze niet alleen en wie weet ooit samenwonen om elkaar te ondersteunen en dan kunnen ze alles doen wat ze willen want alcohol maakt alles goed dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:14 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Of spreek samen af op een terrasje onder het genot van een heerlijk glaasje Shirley Temple.
lol wat? over mij ja, zal ik nog maar ff uitleggen dan hoe het ging?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en er was ook iets met ambulancepersoneel beloven zich te melden bij de huisarts of de afkickkliniek ofzo
Dank je, ik ga het doornemen nuquote:Op zondag 1 juni 2025 21:11 schreef Droopie het volgende:
ONZ / Beterschap voor Kree #4 Verhaal van een verslaafde,.
Iets korter dan kieft, maar hey, leest wel lekker makkelijk weg.
Zeker post 239
Andere mensen ook niet alleen krijgen die het ook over zich heen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:14 schreef kree het volgende:
ik hou niet zoveel van vooroordelen enzo. dat moet ik wel ff zeggen.
Dat staat duidelijk al ergens anders..quote:Op zondag 1 juni 2025 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat? over mij ja, zal ik nog maar ff uitleggen dan hoe het ging?
niet zo drama van maken dan denk.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Andere mensen ook niet alleen krijgen die het ook over zich heen.
Ik had het over jou ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat? over mij ja, zal ik nog maar ff uitleggen dan hoe het ging?
ja dacht ook was al duidelijk waarom en wat. dus oke. wie niet weten gemist dan.quote:
Huisartsquote:Op zondag 1 juni 2025 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aangezien Masberum al z’n hele historie aan het terug lezen is via de link van droopie is dat niet meer nodig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hadhet over jou ja.
En nee, doe maar wat @:Masberum je vroeg. In 1 post.
Voorgaande jaren is hij van de alcohol afgeraakt na een lang traject met onder andere begeleid wonen. En zover ik nu weet woont hij weer op zichzelf maar is dus helaas ook weer gaan drinken en dat vind ik ontzettend jammer want ik vond dat hij echt wel goed bezig was, dus ik weet niet of hij nu degene is die jou tips kan geven, hij kan wel degene zijn voor jou om je te begrijpen nu, dat snap ik ook wel. Maar tips nee. En nogmaals, lees zijn verhalen er even over. Die andere topics.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar ik ken veel van Kree wel hoor. Hij en ik zijn matties. Maar hij wou schrijven hoe hij eraf is gekomen en wat hij gedaan heeft, dat stuk heb ik alleen nog niet meegekregen vandaar. Wel alles van de voorgaande jaren
Forum (at) fok punt nlquote:Op zondag 1 juni 2025 21:19 schreef Masberum het volgende:
Lenny77 Mijn DM werkt niet meer, wat kan ik het beste doen?
Ook prima!quote:Op zondag 1 juni 2025 21:19 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Aangezien Masberum al z’n hele historie aan het terug lezen is via de link van droopie is dat niet meer nodig.
Denk ook niet dat iemand daarop zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |