Ookal hebben we elkaar niet echt gesproken maar vond het fijn je even een knuffel te gevenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, goed zo, kijk, misschien had dat wel 10 pakken bastogne koeken opgeleverd, stichting Jaap weten.![]()
Dus dat is de verslaving, die livestreams, dat het zo boeiend is dat je niets anders meer doet want stel je voor dat je iets mist, maar ja, die tijden zijn echt al heel heel heel lang geleden.
Heb je meer gezien dan ik iig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel, zowel expliciet als minder expliciet maar ik ga hier verder niet op in
Ja weet ik veel, ben er net, weet niet precies wat de sfeer hier is momenteel afgelopen tijd, had wel drama gezien om de nachtsluiting.quote:
Het is gemiddeldquote:Op zondag 1 juni 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ben er net, weet niet precies wat de sfeer hier is momenteel afgelopen tijd, had wel drama gezien om de nachtsluiting.
Dit is een goede redenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuh
Ik gebruik ze alleen als ik monchou taart maak
Begrijp ik volledig en maar goed dan dat streams tegenwoordig niet meer zo boeiend zijn dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik doe werk waar ik de hele dag doe computeren. Dus als ik aan zo'n stream verslaafd raak dan is t einde zoek
En als ze wel boeiend worden krijg je een SLquote:Op zondag 1 juni 2025 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Begrijp ik volledig en maar goed dan dat streams tegenwoordig niet meer zo boeiend zijn dan.
Oeh oeh oeh, ik ben 1 van die mensen soms, maar dat is dan omdat ik niet veel mee lees en het dus niet goed weet. En geinig leesvoer is geinig leesvoer en dat heb ik soms gewoon ff nodig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is gemiddeld
Denk dat mensen die hier niet posten er meer drama in zien dan dat er daadwerkelijk is
Ik denk iedereen wel eensquote:Op zondag 1 juni 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik ben 1 van die mensen soms, maar dat is dan omdat ik niet veel mee lees en het dus niet goed weet. En geinig leesvoer is geinig leesvoer en dat heb ik soms gewoon ff nodig.
Een bosche bolquote:Op zondag 1 juni 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker. Ook wel zin in stroopwafelgebak nu ineens uh oh
Juist dus daarom niet meer boeiend want ook inmiddels genoeg filmpjesmakers die de enige ophef die eventueel plaats vindt, opnemen en plaatsen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze wel boeiend worden krijg je een SL
Ik vind vooral alle social media input vervelend ( al is fok dat eigenlijk ook)quote:Op zondag 1 juni 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist dus daarom niet meer boeiend want ook inmiddels genoeg filmpjesmakers die de enige ophef die eventueel plaats vindt, opnemen en plaatsen.![]()
![]()
Tja, wat is leuker, ik weet het niet meer.
En toch kijken mensen er maanden naar uit. Om weer teleurgesteld te zij. Dat het tegen altquote:Op zondag 1 juni 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist dus daarom niet meer boeiend want ook inmiddels genoeg filmpjesmakers die de enige ophef die eventueel plaats vindt, opnemen en plaatsen.![]()
![]()
Tja, wat is leuker, ik weet het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |