Ik vermaak me er wel meequote:Op zondag 1 juni 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begint te vervelen vind ik. Duurt
Te
Lang
Ik heb dat alleen SWJ zien zeggen. Maar was meer in de gein sfeerquote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We hebben geschiedenis geschreven en de haters die zeggen dat het niet door gaat de mond gesnoerd
Wat is RLS met livestreams? Real life shows vermoed ik?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jup, net als een RLS met livestreams verslavingOh sorry, dat is misschien een te flauw grapje.
![]()
Luchtiger onderwerp maar weer.
Nee dat bedoel ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen SWJ zien zeggen. Maar was meer in de gein sfeer
Ja big brother bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat is RLS met livestreams? Real life shows vermoed ik?
Ding ding dingquote:Op zondag 1 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Big Brother afgelopen jaar/jaren, in het verleden andere zoals Utopia en De gouden kooi enz.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
O dan weet ik het ook niet.quote:
Top dan speel ik niet verder en neem ik deze prijsquote:Op zondag 1 juni 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ding ding ding
U gaat door voor de bastogne koek
Maar misschien kon je wel een heel pak winnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Top dan speel ik niet verder en neem ik deze prijs
Volgens mij was er niemand anders die zei dat het niet door zou gaan hoor.quote:
Stichting Jaapquote:Op zondag 1 juni 2025 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Big Brother afgelopen jaar/jaren, in het verleden andere zoals Utopia en De gouden kooi enz.
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Top dan speel ik niet verder en neem ik deze prijs
Ik las het ook als een heel pak eigenlijk. Maar teruglezend zie ik dat greys t idd over een koek hadquote:Op zondag 1 juni 2025 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar misschien kon je wel een heel pak winnen.![]()
Jawel, zowel expliciet als minder expliciet maar ik ga hier verder niet op inquote:Op zondag 1 juni 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij was er niemand anders die zei dat het niet door zou gaan hoor.
Ja, goed zo, kijk, misschien had dat wel 10 pakken bastogne koeken opgeleverd, stichting Jaap weten.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stichting JaapEerste BB wel dagelijks gekeken. Laatste jaren niet meer.
Nooit te snel juichen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las het ook als een heel pak eigenlijk. Maar teruglezend zie ik dat greys t idd over een koek had
Ownee ik moet clean blijven. En sterk vooral. Wil jij het koekje hebben?quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las het ook als een heel pak eigenlijk. Maar teruglezend zie ik dat greys t idd over een koek had
Neuhquote:Op zondag 1 juni 2025 21:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ownee ik moet clean blijven. En sterk vooral. Wil jij het koekje hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |