Nee, niet echt...Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets aanpakt op latere leeftijd, oké je leeft maar 1 keer en het enige wat telt is genieten. Dus als je het echt kan moet het wel genieten zijn, maar als het wordt afgeblokt heb je wel een grote kans dat je de schande van de familie wordt tot zelfs familiebreuk. Ook al vind ik het idee wel zalig... Maar dan eerder speels soft-seks gewijs. Je broer zien masturberen tot zijn zaad komt op een speelse manier moet wel nog Nice zijn, echt gaan neuken als man/vrouw familie vind ik er dan persoonlijk net wat te veel aan.
Anderzijds heb ik zelf wel een extreme masturbatie jeugd gehad. Heeft er nu anzich weinig tot niets mee te maken... Maar misschien toch... Ik werd alleen opgevoed door vader... Ik kwam van school rond 17u, ik zei hoi en stapte toen meteen naar mijn kamer, direct die broek af en gaan met die banaan... Op een krakende vloer, die bij elke ruk beweging de vloer van kraakte, terwijl onder mij de keuken was en mijn vader het eten aan het maken was... Ik vond het vreselijk maar ik moest het doen... Om 18u ging de deur beneden open... Meestal het moment waarop ik spontaan klaarkwam, terwijl mijn vader riep "eten!" Moest ik met een hijgende stem "jha" terug roepen, terwijl alles er op die moment nog aan het uitlopen was... Om het niet opvallender te maken dan het al was moest ik ook meteen naar beneden gaan, om te kuisen was er geen tijd voor dus deed ik al stappend mijn kleren er over aan. Daar zat ik dan aan tafel met nog een plas onder mijn kleding... Ik schrokte mijn eten naar binnen en bij de laatste hap ging ik al rechtop staan richting mijn kamer waar ik aan de 2de sessie begon... En zo dag in dag uit een keer of 3 per dag van mijn 13 tot ik het ouderlijk huis verliet op mijn 25. Eens je het huis uit bent denk ik daar wel eens over na van OMG crazy tijden... Die moet dat toch ooit gehoord hebben...
Verder heb ik wel weet van een kameraad die zich elke dag aftrekt in een vol huis (vader en 4 broers) dus met 5 thuis. Altijd alleen masturberen (denk ik, kan ik niet geloven dat ze het samen zouden doen xd), 3 van de 4 broers heb ik al zien masturberen via de webcam, meestal in de badkamer. Af en toe mag ik eens meekijken, soms ook in hun bed, of als er niemand in de living is, in de sofa... Daar moet er dagelijks toch wel wat zaad vloeien denk ik dan altijd met 5 mannen in huis... Die andere broers moeten dat dan toch ook horen denk ik dan altijd... Dat kan toch niet anders... Soms krijg ik een bericht van mijn kameraad om 19uur dat hij wil Skypen... En soms zie ik hem maar pas bezig om 23uur... Dan denk ik altijd van... My god zo lang moeten wachten tot de "kust veilig" is, dan denk ik altijd van... Ze zouden het beter samen doen, Dan gaan er zo geen verloren uren voorbij..
De sperma op mijn buik is mijn enige echte handtekening