Goed bezig.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houtwerk op slaapkamer voor afwerken lambrisering
Luxeperdquote:Op zondag 1 juni 2025 18:29 schreef gianni61 het volgende:
Maar morgen nog 1 dag vrij om het goed te maken
Ik vind van mezelf dat ik alsnog weinig heb gedaan dit weekendquote:Op zondag 1 juni 2025 18:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb exht best weinig gedaan vandaag
Ik was wr wel even aan toe. Gelukkig daarna weer 3 dagen werken om bij te komenquote:
Was me nog geen eens opgevallenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint ergens op te lijken
"Maar Muis die plank stopt ineens."
"Dat klopt, dat is precies de plek waar het gordijn hangt."
tkaquote:Op zondag 1 juni 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, gevond. Had achteraf een hele makkelijke zoekterm
Gooi even je FOK! tabbladen dicht dan, gewoon volledige concentratie, gaat het ook allemaal makkelijker en snellerquote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Er staat 30 minuten voor het voorbeeld, maar dit kan ik in theorie gewoon in 10 minuten doen. Het grote ding is 2 uur, maar ik denk dat ik hier voor 21:00 mezelf weer kom melden
Gaat ook zeker gebeuren.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooi even je FOK! tabbladen dicht dan, gewoon volledige concentratie, gaat het ook allemaal makkelijker en sneller
NUquote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat ook zeker gebeuren.
Weet ook zeker dat het echte probleem veel moeilijker gaat zijn, dat had ik de vorige keer toen ik zoiets deed ook.
Succes!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Er staat 30 minuten voor het voorbeeld, maar dit kan ik in theorie gewoon in 10 minuten doen. Het grote ding is 2 uur, maar ik denk dat ik hier voor 21:00 mezelf weer kom melden
Kwartier te laatquote:
Ja ik ga nu beginnen. Koffie is gedronken, ik heb een glas water voor me en de test heb ik met een 8,8 afgerond.quote:
Goeie generale dusquote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik ga nu beginnen. Koffie is gedronken, ik heb een glas water voor me en de test heb ik met een 8,8 afgerond.
BOSTIJGERINquote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie generale dus
En nu dat echte ding even goed doen. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |