Simpele zielen hebben ook vermaak nodig.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:40 schreef Questular het volgende:
Wel mooi dat mensen die hier nooit posten even komen reageren want Max Verstappen , simpel volk
Leg die acties naast elkaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar gelijke monniken gelijke kappen.
Ik maak zelf uit wat ik vind denk ikquote:
Wat een kenner...quote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Middelpunt het volgende:
Toch denk ik dat Leclerc derde wordt, achter de McLaren's.
Deze strategie met die harde banden is natuurlijk bezopen. Daar zat vandaag de frustratie in.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
Alonso zelfs voor Verstappen! Verstappen kan er beter maar zsm mee stoppen, veel te frustrerend voor hem als hij niet de snelste auto heeft.
Terecht.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Max gaat ook richting een schorsing op deze manier?
Was een klein wheelbangetje, niet veel anders dan die van Russell op hem.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is nog verschil tussen racen en acties die Max ook wel eens uithaalt en waar iedereen op de banken staat en gewoon met opzet een coureur van de baan rammen.
Topicje in KLB ook weer incoming zo.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:40 schreef Questular het volgende:
Wel mooi dat mensen die hier nooit posten even komen reageren want Max Verstappen , simpel volk
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
Alle vbl kneusjes zijn ook weer aanwezig zo te zien
Misschien wel goed. Heb je 2 RB's die achterin rijden.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Max gaat ook richting een schorsing op deze manier?
Nogal.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
Alle VBL kneusjes zijn ook weer aanwezig zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |