Ja klopt. Ook niet elke ambassade doet even goed onderzoek naar de intenties of documenten. Meeste krijgen hem gewoon zonder interview ook. Den Haag staat dus blijkbaar ook als streng bekendquote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, als dat de regels nu zijn dan heb je voor nu gewoon je visum tegen die regels.
Gewoon een dorp in 2 delen, dat je kan kiezen of je in het warme of koude deel bentquote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan koud met sneeuw. Hmm. Hebben we 2 dorpen nodig
quote:
Supquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
Ik ben aan het klussen dus ik denk dat het wel goed komt. Waarom heb ik pfas nodig?quote:
Heb je nog notes uitgedeeld?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier, een strijd tussen twee eksters een een eekhoorn hier in dde tuin
De eekhoorn heeft gewonnen
eitjes met pfasjes om te gooienquote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben aan het klussen dus ik denk dat het wel goed komt. Waarom heb ik pfas nodig?
Nee, was daar geen mod.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier, een strijd tussen twee eksters een een eekhoorn hier in dde tuin
De eekhoorn heeft gewonnen
Komt er ook een skilift of kabelbaan naar bovenop de berg?quote:
Achtbaanquote:Op zondag 1 juni 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt er ook een skilift of kabelbaan naar bovenop de berg?
En dan met een glijbaan weer naar beneden?
Leuk om te zien he.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het van de week 2 eksters en een kraai
De kraai won
Liever nietquote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AchtbaanZo'n vrije val zoals de Baron
ohhh das spannend jaquote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
We zitten hier allemaal in de afwachtstand. Te wachten op broer die belt om de geboorte aan te kondigen
Gevlucht voor?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ben even gevlucht, hoe gaat ie hier. Weekend bijna weer voorbij
Whoop whoopquote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AchtbaanZo'n vrije val zoals de Baron
Spanned! Ben je dan straks tante Essn?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
We zitten hier allemaal in de afwachtstand. Te wachten op broer die belt om de geboorte aan te kondigen
Doen ze dat zoals bij the Lion King?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |