abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217816881
In een pools cafe (in breda) terecht gekomen.
Aan de ‘praat’ met een poolse meid geraakt. Sprak amper engels.
Uiteindelijk nam ze me mee naar haar kamer in een gezinswoning waar ze met 4 meiden wonen.
Niet mee kunnen communiceren maar wel heerlijk genoten.

Wat is jullie ervaring met poolse dames en het niet kunnen communiceren?
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 1 juni 2025 @ 12:18:14 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217817007
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Uiteindelijk nam ze me mee naar haar kamer in een gezinswoning waar ze met 4 meiden wonen.

Bij klaverjassen heb je ook niet veel communicatie nodig.
Sterkte met je dikke duim…
pi_217817352
Topic zoveel van deze user over zijn opblaaspoppen
pi_217817632
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:

Dus poolse vrouwen neuken eigenlijk net zo makkelijk als Nederlandse vrouwen?
pi_217817741
Goeie ervaring met Poolse dames. Niet in Nederland overigens. Maar ze houden van seks, zijn heel openminded en zijn meestal wel geil in bed. Ook doorgaans vrij knap en zachtaardig.
Mja
pi_217818064
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:37 schreef Cupfighter het volgende:
Topic zoveel van deze user over zijn opblaaspoppen
Jaloers dat t me wel lukt?
Probeer t ook eens. Veel lekkerder dan een Marieke of Emy.
5 Ferrari's op videoband!
pi_217818175
4 poolse vrouwen, mee naar huis..

In het echte leven: in de kas gewerkt, potplantjes poten, daarna goedkoop pools bier gedronken, en dan de poolse dames die jou niet in het nederlands konden vragen waarom je met hun werkbussie meereed en daarna meeliep naar hun huis.
pi_217818506
Pijpen als de neten.
pi_217818660
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:20 schreef Socios het volgende:
Pijpen als de neten.
Ik heb ook een Poolse gehad, dat was echt wat je een pijpslet noemt. Ze vertelde mij dat ze op haar 23e was begonnen en op haar 25e had ze al 70 mannen gepijpt. Het was de enige vrouw die mij in een paar minuten klaar kon pijpen zonder dat ik er iets tegen kon doen. Normaal kom ik moeilijk van pijpen, maar bij haar lukte het elke keer.
Mja
  zondag 1 juni 2025 @ 15:27:26 #10
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217819288
Hebben vaak lekkere grote uiers. lekker je gezicht en ander spul ertussen stoppen Heerlijk.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217822553
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Jaloers dat t me wel lukt?
Probeer t ook eens. Veel lekkerder dan een Marieke of Emy.
Nee hoor niet jaloers op dat zogenaamde stoere gelul met 4 Poolse meiden

Ik ben tevreden met Marieke of Emy
pi_217822577
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee hoor niet jaloers op dat zogenaamde stoere gelul met 4 Poolse meiden

Ik ben tevreden met Marieke of Emy
Het lijkt wel alsof jij altijd het minste voor jezelf wilt. Dat past wel bij mensen van links natuurlijk, maar toch.
Mja
pi_217822593
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het lijkt wel alsof jij altijd het minste voor jezelf wilt. Dat past wel bij mensen van links natuurlijk, maar toch.
Nee hoor ik heb respect voor vrouwen zie ze niet als objecten
pi_217822601
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee hoor ik heb respect voor vrouwen zie ze niet als objecten
Ik heb ook veel respect voor Agnieszka, Kasia en Ola hoor, zeker als ze zo zwoel hun lippen rond mijn yoghurtmachine ritsen
Mja
pi_217822644
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik heb ook veel respect voor Agnieszka, Kasia en Ola hoor, zeker als ze zo zwoel hun lippen rond mijn yoghurtmachine ritsen
Dat bedoel ik, als er maar een gat in zit voor je toch
pi_217822664
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, als er maar een gat in zit voor je toch
Vrouwen zien mij soms ook als een object. Dat betekent niet dat er geen wederzijds respect is. We gebruiken elkaar voor de seks. Dat is prima toch? Ik heb nog nooit iets bij een vrouw gedaan die dat niet wilde. Ik vraag altijd om toestemming. En als ze het fijn vindt, dan gaat het er hard aan toe.
Mja
pi_217822715
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:14 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Vrouwen zien mij soms ook als een object. Dat betekent niet dat er geen wederzijds respect is. We gebruiken elkaar voor de seks. Dat is prima toch? Ik heb nog nooit iets bij een vrouw gedaan die dat niet wilde. Ik vraag altijd om toestemming. En als ze het fijn vindt, dan gaat het er hard aan toe.
Het zal wel
pi_217823262
TS was dus in een bordeel, woopdidoo.
pi_217823464
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:14 schreef TAmaru het volgende:
Waarom heb je eigenlijk de behoefte om al je 'prestaties' hier op FOK! te etaleren? Ik zie je dat regelmatig in topics doen, dus vandaar de vraag.
pi_217824286
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Waarom heb je eigenlijk de behoefte om al je 'prestaties' hier op FOK! te etaleren? Ik zie je dat regelmatig in topics doen, dus vandaar de vraag.
Ik doe dat vrijwel alleen als er om gevraagd wordt of het relevant is voor de discussie. Ik ben er niet trots op hoor dat ik met tientallen vrouwen het bed heb gedeeld en dat vrouwen van mijn lul houden zoals ze van een stuk cake zouden houden na 2 weken zonder eten in een grot.
Mja
  maandag 2 juni 2025 @ 08:45:56 #21
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217826600
Ik heb hele slechte ervaringen met Poolse vrouwen juist. Totaal niet op dezelfde frequentie. Oekrainsche chickies daarentegen _O_
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217826610
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 08:45 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb hele slechte ervaringen met Poolse vrouwen juist. Totaal niet op dezelfde frequentie. Oekrainsche chickies daarentegen _O_
Maar poepen doen ze allemaal
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:18:29 #23
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217837768
Poolse wijven zijn eigenlijk net als die andere uit het Oostblok; allemaal willen ze een vent die hun financiert en in ruil daarvoor blijven ze je neuken. Beetje traditioneel allemaal, maar op zich denk ik dat veel mannen dit prettig vinden in plaats van die overkill aan emancipatie die we hier in het Westen waardoor de verschillen tussen man en vrouw er eigenlijk niet meer zijn

Ooit wat gehad met een Russische (was ondertussen getrouwd met een andere Nederlandse vent) en mijn creditcard trok dat op een gegeven moment niet meer
Le Diable
pi_217838025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:18 schreef SemperLibertas het volgende:
Poolse wijven zijn eigenlijk net als die andere uit het Oostblok; allemaal willen ze een vent die hun financiert en in ruil daarvoor blijven ze je neuken. Beetje traditioneel allemaal, maar op zich denk ik dat veel mannen dit prettig vinden in plaats van die overkill aan emancipatie die we hier in het Westen waardoor de verschillen tussen man en vrouw er eigenlijk niet meer zijn

Ooit wat gehad met een Russische (was ondertussen getrouwd met een andere Nederlandse vent) en mijn creditcard trok dat op een gegeven moment niet meer
Mijn ervaring is dat moderne, hogeropgeleide vrouwen uit het Oostblok niet per se een vent willen die ze financiert. Ze zoeken wel stabiliteit, een echte man, een familieman, en in ruil daarvoor neuken en verzorgen ze je goed. In elk geval stukken beter dan Nederlandse vrouwen die willen dat de man de helft van het huishouden doet en in ruil daarvoor hebben ze elke avond hoofdpijn.
Mja
  dinsdag 3 juni 2025 @ 13:15:03 #25
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217838291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:45 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat moderne, hogeropgeleide vrouwen uit het Oostblok niet per se een vent willen die ze financiert. Ze zoeken wel stabiliteit, een echte man, een familieman, en in ruil daarvoor neuken en verzorgen ze je goed. In elk geval stukken beter dan Nederlandse vrouwen die willen dat de man de helft van het huishouden doet en in ruil daarvoor hebben ze elke avond hoofdpijn.
Ja, klopt. Zo had ik ooit in Warschau een date met een Wit-Russisch wijf en die begon het gesprek letterlijk met: "In my life all I want to be is a good wife and a good mother"

Ik vond het toen eigenlijk best aandoenlijk en zo'n contrast met al die eisen van de moderne Westerse vrouw
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')