quote:Op zondag 1 juni 2025 vindt de exclusieve Toppers show voor alle prijswinnaars van de Postcodeloterij plaats.
ah gezellig met allemaal mensen die weer balen dat ze geen geldprijs hebben gewonnenquote:
Heb liever een pak stroopwafels.quote:
zo snel gaat de tram/trein/metro niet vanaf de Arena naar Wollukquote:
Ik was bloedserieus.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo snel gaat de tram/trein/metro niet vanaf de Arena naar Wolluk
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Lekker onheilspellend luchtje vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.
Vond het een beetje vreemd weer, het ene moment vies benauwd en plakkerig en dan trok de wind weer flink aan en het werd het frisjes en ook nog een twijfelende miezer gehadquote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.
Heerlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wind maakte idd wel verschil tussen soms wat fris en warm. Tegelijk ook wel aangenaam als je flink doorstapt.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het een beetje vreemd weer, het ene moment vies benauwd en plakkerig en dan trok de wind weer flink aan en het werd het frisjes en ook nog een twijfelende miezer gehad
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak was nergens te zien helaas.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.
Ja die wind was wel welkom af en toe inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2025 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wind maakte idd wel verschil tussen soms wat fris en warm. Tegelijk ook wel aangenaam als je flink doorstapt.
De industrie staat er goed bij dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Hier is vandaag misschien wel wat erger dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |