quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wasmachine heeft een optie om de zeep pompen schoon te spoelen. Meestal doe ik dat als de voorraad in de zeepbakjes op is. Mijn wasmachine doseert automatisch
das ook raarquote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wasmachine heeft een optie om de zeep pompen schoon te spoelen. Meestal doe ik dat als de voorraad in de zeepbakjes op is. Mijn wasmachine doseert automatisch
Buikstreepje laten staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
jaquote:
Weg spin.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippel
En dan allemaal gekraak en gesmikkel.
dat je wasmachine voor je gaat bepalen hoeveel wasmiddel jij op je wasgoed magquote:
Gaan mensen onderzoek doenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna wel ja
Krijg je van die graancirkels.
Spinnen mag ik bij Luc brengenquote:
En dat jij dan zoiets hebt van: ja leuk, maar ik moet nu werken.quote:
Ik hoor het wel als het klaar is.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat jij dan zoiets hebt van: ja leuk, maar ik moet nu werken.
Je kunt wel instellen of je een kleine, normale of grote dosis wil adhv vuilheid en gewicht.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je wasmachine voor je gaat bepalen hoeveel wasmiddel jij op je wasgoed mag
Wie of wat is Luc?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spinnen mag ik bij Luc brengen
Dus die worden opgestuurd in een bakje met luchtgaatjes
"Neem chocolade mee."quote:
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werktquote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna wel ja
Krijg je van die graancirkels.
dan zou die van mij op klein kleiner moetenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt wel instellen of je een kleine, normale of grote dosis wil adhv vuilheid en gewicht.
Ik vind het vet handig en je machine gaat langer mee. Geen opstapeling van zeep ergens. En dankzij de ecobubble is er sowieso minder zeep nodig.
Luctor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |