Heb je alles al gedaan van je lijstje?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Bed is afgehaald.
Beddengoed hangt te luchten.
Het zeepbakje van de wasmachine ligt even te weken in heet water.
benen scheren
Veel te actief.
Nee moet de wc nog schoonmaken en m'n halve garderobe strijken.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je alles al gedaan van je lijstje?
ja maar ben nu voornamelijk benieuwd wat jij er van vindtquote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch meerdere keren naar buiten om de chocolade te halen ?![]()
Ik bedoel.. het is voor een goed doel
ja die van mij kan ook eenmalig uit elkaar. heb ik niet gedaan. ben netjes met de oude tandenborstel door de rare plekjes gegaan en daarna met heet water afgespoeld en wassie schoonquote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is te smalSnap niet dat ik niet gewoon dat hele ding uit elkaar kan halen. Kan op zich wel, maar dat is dan eenmalig.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je stoelpoten al op? Gegarneerd met een beetje zaagsel?
Koop een elektrische vliegenmepper dan kun je lekker van je afslaan.quote:
Ruikt vaak ook zo lekkerquote:
Er kan net een wattenstaafje bijquote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die van mij kan ook eenmalig uit elkaar. heb ik niet gedaan. ben netjes met de oude tandenborstel door de rare plekjes gegaan en daarna met heet water afgespoeld en wassie schoon
En je benen scheren? dat staat ook op je lijstje zie ikquote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet de wc nog schoonmaken en m'n halve garderobe strijken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je niet eten etto. lijkt op slang
Die vangt DE KEUKENSPIN wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
En er vliegt meteen een dikke steekvlieg naar binnen. Heel fijn.
raarrrrrrrrrrrrrrquote:
Die hor maakt het een beetje lastig om je beddengoed uit het raam te hangen. Anders stond het raam ook niet open he.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop een elektrische vliegenmepper dan kun je lekker van je afslaan.
Of maak een hor waar je stroom op kunt zetten
Trippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippelquote:
Voor de optimale belevingquote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je benen scheren? dat staat ook op je lijstje zie ik
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippel
En dan allemaal gekraak en gesmikkel.
Zeis kopenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat beenhaar van mij is net van dat riet.
okequote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wasmachine heeft een optie om de zeep pompen schoon te spoelen. Meestal doe ik dat als de voorraad in de zeepbakjes op is. Mijn wasmachine doseert automatisch
Zondag zeepbakjesdag.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Bed is afgehaald.
Beddengoed hangt te luchten.
Het zeepbakje van de wasmachine ligt even te weken in heet water.
Veel te actief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |