Dit dus, die stad wordt langzaam opgeslokt door dit soort randfiguren. Ik zag hetzelfde in de tram, trein en metro, je hebt gewoon het idee in een Afrikaans of Arabisch land rond te lopen. Volgens sommige figuren hier is dat heel normaal of is dat allemaal zwaar overdreven omdat we dit uit onze grote rechtse duim zuigen. Flikker toch een eind op man - iedereen kan zien wat daar en in heel veel andere steden in Europa gebeurt!quote:Op zondag 1 juni 2025 21:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met de fiets Parijs in gereden vanuit het noorden. Ik schrok me rot joh. Kwam door de een na de andere wijk die zo uit andere landen gegrepen leken. Eerst een wijk met alleen maar Afrikanen in lange gewaden (vermoedelijk Senegalezen), daarna een wijk met Noord-Afrikanen, dan een wijk met andere Afrikanen ... telkens een totaal andere vibe en geen echte Fransman te zien. Gelukkig was het op klaarlichte dag.
Ik zie dat Pierre en Armand ook van de partij zijnquote:Op zondag 1 juni 2025 23:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk die ''Franse'' ''voetbalsupporters'' toch eens...
Zeker boos omdat ze niet een dagje naar een pretpark mochten...![]()
En dan ga je maar gas geven, raak je een paar onschuldige omstanders en word je vervolgens als terrorist weggezet.quote:
je bedoelt het geboorteland van hun opa....quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Jahr00n het volgende:
Laat zich wel weer raden van voor jongeren dit waren. Wat mij betreft gaan er gewoon 426 mensen retour naar geboorteland.
Die Afrikanen bedoel je.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Blijft toch altijd een vreemd volkje, die Fransen. Als er aanleiding is om te rellen, dan zal er worden gereld.
kaolo, wat is dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je bedoelt het geboorteland van hun opa....
je bent echt kaolo dom als je denkt dat die relnichten niet gewoon voor 90% in Saint -Denis etc geboren zijn
Protesteren tegen de overheid en hun beleid is inderdaad een Frans cultureel dingetje. Daar doen man en vrouw aan mee.quote:
Lul toch niet zo dom. Het gaat er helemaal niet om waar ze geboren zijn maar uit welke culturele achtergrond ze komen. Is dat zo moeilijk te begrijpen of wil je dat gewoon niet begrijpen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je bedoelt het geboorteland van hun opa....
je bent echt kaolo dom als je denkt dat die relnichten niet gewoon voor 90% in Saint -Denis etc geboren zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |