Vertel?quote:
Het is ook wel een roteind hoorquote:Op zondag 1 juni 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een powernap... 2x een half uurtje compleet weg. En dan weer 100 km verder rijden.
Heerlijk om dat te kunnen. Slaap je dan snachts ook wel weer vast of ben je dan door de slaap heen als je thuis bent?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een powernap... 2x een half uurtje compleet weg. En dan weer 100 km verder rijden.
En tuurlijk wel vervelend dat het nodig is. Begrijp me niet verkeerdquote:Op zondag 1 juni 2025 12:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heerlijk om dat te kunnen. Slaap je dan snachts ook wel weer vast of ben je dan door de slaap heen als je thuis bent?
Morguh KW en hoe vond jij het gisteren?quote:
Thuis eerst even tot rust komen, dan lukt slapen ook wel. Mijn nachten zijn altijd slecht, dus dat maakt geen verschil. Ik ga straks weer evenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heerlijk om dat te kunnen. Slaap je dan snachts ook wel weer vast of ben je dan door de slaap heen als je thuis bent?
Een goede powernap toegewenst dan alvastquote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thuis eerst even tot rust komen, dan lukt slapen ook wel. Mijn nachten zijn altijd ruk, dus dat maakt geen verschil. Ik ga straks weer even
thanks.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een goede powernap toegewenst dan alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |