abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2025 @ 10:38:52 #1
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217815765
quote:
Clint Eastwood roept filmmakers op met originele ideeën te komen. De Amerikaanse acteur en regisseur vindt dat de filmindustrie te veel leunt op remakes. "Doe iets nieuws of blijf thuis", zegt hij.
De filmmaker verlangt terug naar vroeger. "Toen scenarioschrijvers films als Casablanca schreven in kleine bungalows op het studioterrein", zegt de 95-jarige Eastwood in gesprek met de Oostenrijkse krant Kurier. "Toen iedereen nog met een nieuw idee kwam."
Volgens Eastwood schuilt het geheim van zijn lange carrière in zijn voortdurende drang naar vernieuwing. "Als acteur en regisseur heb ik altijd iets nieuws geprobeerd. Zolang ik nog iets kan leren, blijf ik werken - of totdat ik echt seniel word", grapt hij.
Ondanks zijn leeftijd is Eastwood nog altijd actief als regisseur. Zijn recentste film, Juror #2, verscheen vorig jaar. Hij is momenteel bezig met de productie van een nieuwe film.
Eastwood, bekend van klassiekers als The Good, the Bad and the Ugly, Dirty Harry, Unforgiven en Million Dollar Baby, benadrukt dat leeftijd geen reden is om te stoppen. "Er is geen reden waarom een man niet beter kan worden met de jaren."
Bron

Gevoeld heeft hij natuurlijk helemaal gelijk. Remakes en Marvelshit zijn een plaag, al tijden. Maar het is niet voor niets dat Studios dit doen, ze spelen op safe, het gaat om veel geld. Maar bioscoopfilms zijn niet waar veel mensen nog warm voor lopen, men kijkt Netflix en andere streamingdiensten. Veel acteurs en makers lijken te zijn over gestapt naar streamers omdat ze daar nog wat interessants en spannends kunnen doen.
  zondag 1 juni 2025 @ 10:40:25 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217815782
ClintGod _O_
pi_217815864
Ouwe MovieBoomer zeurt.

Water is nat etc.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217816323
Held
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')