Ik vind het wel mooi, combo met gele fiets is minder.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijke shirts van Visma. Blijf maar gewoon in het geel
Een Vocsnor in topvorm klimt op papier nog wel ietsje beter.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vocsnor of Affini lijkt me om het even. Beide prima brommers voor eerste 100km
Benson zeg dat Bol bij Astana blijft. Gudmestad leek vorig jaar een fenomeen in wording als laatste man, maar die valt zwaar tegen dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.
En dan ook de petjes niet aanpassenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, combo met gele fiets is minder.
Die was wel meegegaan als hij niet ziek was.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laporte wordt al geslachtofferd
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Kloit het volgende:
Doe je overhemd even goed Kleik. Niet zo'n fris gezicht.
quote:
Geld betalen voor Dannyquote:Op zondag 1 juni 2025 19:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benson zeg dat Bol bij Astana blijft. Gudmestad leek vorig jaar een fenomeen in wording als laatste man, maar die valt zwaar tegen dit jaar.
Die is wel echt mokerslecht dit seizoen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerben Thijssen sluit zijn prachtige Giro af met een schitterende 13e plaats. Gelukkig heeft hij voor de Giro al een nieuw contract getekend.
Ongetwijfeld zat alles weer tegen terwijl de benen heel goed waren. Als het net even wat anders was gelopen had hij ook vandaag weer kunnen winnen.
Van Uden ging ook goed vandaagquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerben Thijssen sluit zijn prachtige Giro af met een schitterende 13e plaats. Gelukkig heeft hij voor de Giro al een nieuw contract getekend.
Ongetwijfeld zat alles weer tegen terwijl de benen heel goed waren. Als het net even wat anders was gelopen had hij ook vandaag weer kunnen winnen.
En Intermarché maar zeiken dat ze geen geld hebben...quote:Op zondag 1 juni 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel echt mokerslecht dit seizoen.
Vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel echt mokerslecht dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |